Toon posts:

Twee geluidskaarten doen het ineens niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een Terratec (zie me sig ;)). Die werkte prima, alleen deed nog maar 1 van de twee line outs het :>

Nou ben ik met een 2e pc bak bezig en had ik ff de Creative geluidskaart daarin getest door stereoplug uit me eigen pc daarin te pluggen. Nou heb ik hem net terug gedaan, maar ik kreeg geen geluid meer op me eigen pc in die Terratec kaart :?

Ik dus maar me Creative Live 5.1 uit de kast gepakt en erin gedaan. Ding installeert prima in XP Pro, hoef nix te doen. Rechtsonder staat mooi in systray Creative SB Live! (WDM) en hij zegt allemaal dat ie prima werkt.

Ik heb de stereoplug naar de aux-ingang op me stereo in de zwarte uitgang naast de gameport gedaan (lijkt me goed :?), maar geen geluid :?

Nou heb dus ff alle volumeinstellingen gecheckt, maar kan nergens iets mute/uit vinden ofzo (heb ook niets veranderd).

Kan ik me aux-ingang opgeblazen hebben ofzo :? Alles ging goed totdat ik die stereoplug terug in me eigen Terratec-kaart ging stoppen (in dezelfde line-out als waar ie al inzat) :o

Me stereo doet het nog wel want als ik me cd-speler aanzet dan hoor ik gewoon muziek via boxen/koptelefoon ;)

**Aanvulling: als ik me koptelefoon direct op de 2e uitgang zet op de Creative Live 5.1 dan krijg ik keihard geruis uit me koptelefoon :? :?