|>
Verwijderd
Stoer; Marduq
Marker: Pantone CoolGray 4 -8 en 11
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
bespeur ik hier een io-er?
voor mij tegenwoordig liefst digitaal met wacom en painter7
analoog nog steeds de oude vertrouwde fineliner
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Verwijderd
fineliner, om het 'bodywork' naar voren te halen
pantone markers, om vormen weer te geven
IO'er it is..
Maar mijn grote voorkeur gaat toch uit naar pastelkrijt. Ik heb een ratjetoe van verschillende merken, maar ook hier heb ik liever de grove exemplaren.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
tja.. teken dus eigenlijk overal nog mee
Technische tekeningen met een vulpotlood met 0,5mm stift.
Schetsen met een Lamy vulpotlood met 5mm stift.
tegenwoordig alles met Illustrator..
Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk - Blubhub - IOS app om je aquarium bij te houden
|>
Anders maak ik gebruik van een vulpotlood of een HB Potlood...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
ik ben links...en als ik een potlood gebruik waar een b op staat dan resulteert dat vaak na de eerste paar lijnen al in een grijs ipv wit bladBaRF schreef op 02 oktober 2002 @ 19:41:
hier vooral erg B potlodenop school gebruik ik zelfs B9 (die moet je niet laten vallen
)
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
En een niet te zacht potlood, 2B ofzo is echt maximum.
Parker Finetip 1 (?) mm. fineliner pen. Zwart of bruin.
Verwijderd
qua tekenen moet dat toch niet veel boeien? als je schrijft, moet je er rekening mee houden dat dat van links naar rechts gaat en dus oppassen dat je niet je eigen text uitveegt, maar zoals een rechtshandige vanaf linksboven begint te tekenen, begint een linkshandige toch van rechtsboven lijkt mij, en dan z'n hand in een "normale" stand of zie ik dat verkeerd?Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 22:51:
[...]
ik ben links...en als ik een potlood gebruik waar een b op staat dan resulteert dat vaak na de eerste paar lijnen al in een grijs ipv wit blad
Inscannen met mijn AGFA duo scan en dan met Adobe freehand de boel outline maken.
Eindelijk heeft XyonN collega's gevonden op het net......
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Verwijderd
1 --> een oude envelop, te vinden in de doos met oud papier
2 --> een balpen, het liefst een gratis exemplaar
my style tooVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 09:15:
Mijn favoriete tekenmateriaal:
1 --> een oude envelop, te vinden in de doos met oud papier
2 --> een balpen, het liefst een gratis exemplaar
alleen balpen vervangen door alles wat gratis is en een werkende punt heeft
maar kleurpotloodjes vind ik toch wel leukste
\o/
Verwijderd
mja kan kloppenVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 22:36:
[...]
qua tekenen moet dat toch niet veel boeien? als je schrijft, moet je er rekening mee houden dat dat van links naar rechts gaat en dus oppassen dat je niet je eigen text uitveegt, maar zoals een rechtshandige vanaf linksboven begint te tekenen, begint een linkshandige toch van rechtsboven lijkt mij, en dan z'n hand in een "normale" stand of zie ik dat verkeerd?
waarom maak ik er dan altijd zo'n smeerboel van met potlood?
Ik gebruik daarvoor gewoon mijn vingers, maar door huidschilfertjes die er doorheen komen, pakken nieuwe kleuren na een tijdje niet meer en kun je dus bijna geen details meer aanbrengen met pastelpotloden op uitgeveegde kleuren. Ik heb ook wel eens gewerkt met van die uitveegstiftjes, maar vond het irritant werken. Wat vinden jullie ervan?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress