Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Europese ondersteund misschien meer talen?
Denk niet dat je veel merkt in het spel zelf, zullen wel kleine dingetjes zijn.
Denk niet dat je veel merkt in het spel zelf, zullen wel kleine dingetjes zijn.
In spel zit geen verschil meestal.
Maar vaak kan je in europeze versie kiezen tussen verschillende talen.
En het kan zo zijn dat europeze versies iets anders zijn omdat er in engeland behoorlijk strenge regeltjes zijn met geweld enz. Maar dat heb ik nog niet gezien.
En vaak kan je niet linken tussen usa en europeze versies dus als je een flash linker hebt kan je beter europeze versie erop zetten
Maar vaak kan je in europeze versie kiezen tussen verschillende talen.
En het kan zo zijn dat europeze versies iets anders zijn omdat er in engeland behoorlijk strenge regeltjes zijn met geweld enz. Maar dat heb ik nog niet gezien.
En vaak kan je niet linken tussen usa en europeze versies dus als je een flash linker hebt kan je beter europeze versie erop zetten
Qua afspelen gaat het altijd goed, maar je kan inderdaad hebben dat de talen verschillen. Plus het boekje zal ook alleen in het Engels zijn.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Het is ook maar de vraag of je met Golden Sun 1 en 2 van diverse landen met elkaar kunt linken om zo het spel verder te spelen.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
je kunt ook japanse roms op je europese GBA draaien. De Japanse versie van Mario Advance 3 draait al 3 weken perfect op mun europese GBA

Anoniem: 2557
90% van de "Europese" releases ondersteunen meerdere talen (Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans). Tevens zullen sommige licentienamen aangepast worden, neem Kelly (kleine zusje van Barbie) die hier Shelly wordt genoemd. Dat moet je dan weer aanpassen (de ervaring spreekt).
De americaanse was er eerder dan de japansegnimmeL_kraD schreef op 01 oktober 2002 @ 12:33:
je kunt ook japanse roms op je europese GBA draaien. De Japanse versie van Mario Advance 3 draait al 3 weken perfect op mun europese GBA

Maar dat werkt idd. Ik heb nu de japanse Bubble en Bobble, en heb een hele tijd Castlevania in japans gespeeld.
EDIT: Streetfigher 3 Zero Upper heb ik er ook op, was ik vergeten
Pagina: 1