Toon posts:

Varianten op monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu een 17" tft scherm maar zou graag een groter scherm willen dus heb ik in 1ste instantie gekeken naar een grotere TFT omdat ik nu 1280x1024 draai en ik groter wil kom je minimaal uit op een 19" tft daarnaast wil ik een beetje mooie TFT (zwart met mooi design) maar dat kost klauwen met geld

Dus naar optie 2: een beamer maar nadeel: moet eentje hebben met veel ANSI (Lume) en die lampen moeten vervangen worden na een tijd en daarnaast nog het nadeel dat ze overdag niet altijd zo goed leesbaar zijn!

Dus naar optie 3: een plasma scherm, nadeel: PRIJS!!! :(

Dus naar optie 4: een normale tv als monitor

en over optie 4 gaat m`n vraag, kan je bijvoorbeeld een televisie op een hoge resolutie laten draaien en dat het dan ook nog fatsoelijk leesbaar is??

alvast bedankt!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Optie 5 een normale CRT. 21 inchje ofzo?

Volgens mij kun je maximaal met een grafische kaart een televisie op 1024x768 aansturen. Wordt alles wel een beetje aan de grote kant nietwaar. Of het dan ook fatsoenlijk leesbaar is, is een 2e.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
MST_Morpheus schreef op 30 september 2002 @ 20:29:
Optie 5 een normale CRT. 21 inchje ofzo?

Volgens mij kun je maximaal met een grafische kaart een televisie op 1024x768 aansturen. Wordt alles wel een beetje aan de grote kant nietwaar. Of het dan ook fatsoenlijk leesbaar is, is een 2e.
CRT vind ik geen optie want daar ga ik niet normaal tv op kijken.

Ben van plan een ALL-IN-WONDER te kopen dus wil voor m`n tv en computer hetzelfde scherm gaan gebruiken!

Verwijderd

Check dit topic eens : TV met VGA aansluiting :)

Verder : lees eens wat andere topics over hetzelfde door, dit is namelijk al wat vaker besproken, het beeld van een tv (via een normale tv-out) is wat vager door verschillende conversies en resolutieverschillen, en het vergroten van de resolutie is daar natuurlijk geen oplossing voor. :)

Dit topic is gesloten.