[WinXP] --> quartz.vxd en mfc42.dll look weird

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hallo mensen,

Dit kan een paniek topic zijn, maar wil het zeker hier ff checken. Google en de GoT search leverde echter niets op !!!

Als ik in WinXP Pro bij het hokje uitvoeren kies voor dxdiag en dan naar het tabblad DirectX-bestanden ga (Ik heb versie 8.1) dan horen er twee toch echt niet helemaal tussen.

Van quartz.vxd is niet bekend, alleen de grote. Dat vond ik alleen al vaag :? En alles is ook "Definitief Handelsversie" behalve deze twee bestanden, want van die mfc42.dll is veel bekend (het bestand is erg groot) --> maar is wel een "Beta Handelsversie" |:( ... Ik heb de officiële DirectX 8.1 en officiële WinXP Pro ...

What is wrong here ??? Kan ook zijn dat er niets mis is, maar dat wil ik dan graag weten ...

De meeste mensen deugen!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

quartz.vxd heb ik hier wel, die is 5,53 kB groot

mijn mfc42.dll is
bestandversie 6.0.8665.0 / productversie 6.0.400 / MFCDLL Shared Library - Retail Version / 972 kB

WinXP Pro / SP1

Mocht je echt problemen kennen dan zou ik gewoon de laatste DX81 install er eens overheen trekken. Zover ik weet overschrijven DX-installs altijd alles.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

mfc42.dll wordt overschreven door een hele boel programma's... wellicht even de laatste versie bij ms wegtrekken. (onder andere icq maakt gebruik van mfc42.dll)

/blackd-edit het is MS, niet M$

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 30-09-2002 20:12 ]

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Dat klopt inderdaad...

[slightly offtopic]Trouwens, was het niet een feature van W2k/Wxp om dat soort files automagisch weer te overschrijven met een 'correcte' versie?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Cassius
  • Niet online
quartz moet ik dus houden .... ? Of ook een andere van de MS site afslurpen ? Ik ben nu op zoek naar mfc42.dll iig

/blackd-edit: het is MS, niet M$

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 30-09-2002 20:09 ]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
blackd --> ik deed dredge alleen na hoor, rustig maar :)

Maar ik kan op de MS geen bestanden los vinden hoor :?

De meeste mensen deugen!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
marzzman schreef op 30 september 2002 @ 20:11:
blackd --> ik deed dredge alleen na hoor, rustig maar :)
Ah okey, bij hem ook ff aangepast...
Maar ik kan op de MS geen bestanden los vinden hoor :?
Misschien via google wat te vinden?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Cassius
  • Niet online
Ja hee, ik ga heus geen losse systeem bestanden van een of andere vage site downloaden. Wil wel dat het betrouwbaar is :) ---> ik zoek ff verder. Wat moet ik nou met die quartz :?

De meeste mensen deugen!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Booster schreef op 30 september 2002 @ 20:06:
Dat klopt inderdaad...

[slightly offtopic]Trouwens, was het niet een feature van W2k/Wxp om dat soort files automagisch weer te overschrijven met een 'correcte' versie?
Run:

code:
1
sfc /scannow

[ Voor 0% gewijzigd door Skaah op 30-09-2002 20:23 . Reden: Ik had toch duideijk sfc getikt? ]

Pagina: 1