Ik heb wel de DOS versie kunnen vinden maar dat moet je steeds handmatig sturen enzo... is er ook een windows vesie van deze client?
hey kijk! hoef ik het al zelf niet meer te vragen...
thnx
Ik zou het doen!
Verwijderd
kijk eens even op http://www.statsaholic.com/eccp/index.php?page=clients , daar staat een hele lijst. Heb je een p4, kijk dan op http://ecompute.org/eccp109/ !
ja zo ver was ik al maar die is dus CLI en ik wil een GUI (dank aan marble
) of een optie dat ik die CLI versie goed kan hidden
als je de CLI-versie als service installeerd (alleen NT/W2K/XP) dan werkt eccp gewoon hidden
als ik dat doe dan start ie op (had eerst ff om te testen) met no handle found blabla
Dan moet je volgens mij ervoor zorgen dat je een goede userinf.txt en eccp109.ini bestand hebt. Voordat je de client hidden / als service start moet hij immers weten wie je bent (op zich wel handig voor de stats ...
)
jawel dat is goed want als ik gewoon de exe start dan werkt ie wel
ok het is me nu gelukt hem te laten opstarten via register (Hkey_Local_Machine\blabla\curentverion\run) maar dan is ie dus nog niet hidden hoe hide ik hem wel???
je kunt het dus niet mer register van windows zelf?
Verwijderd
Heb je een linkje naar die dos-client??FutureCow schreef op 30 september 2002 @ 19:15:
Ik heb wel de DOS versie kunnen vinden maar dat moet je steeds handmatig sturen enzo... is er ook een windows vesie van deze client?
Er is geen DOS versie, er zijn wel CLI's, maar die draaien gewoon onder windows in een DOSbox. De CLI's zijn gewoon bij statsaholic te downloaden.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
niet die van de p4ColdFusion schreef op 02 oktober 2002 @ 20:31:
Er is geen DOS versie, er zijn wel CLI's, maar die draaien gewoon onder windows in een DOSbox. De CLI's zijn gewoon bij statsaholic te downloaden.
en ik denk dat hij die vroeg.
iig voor de p4 zie 2de post
Okee zou kunnen, maar dan nog is het geen DOS clientPowerCow schreef op 02 oktober 2002 @ 21:56:
[...]
niet die van de p4
en ik denk dat hij die vroeg.
iig voor de p4 zie 2de post
Verwijderd
nee, ik zoek een echte DOS client, of een linux flop. Maar dan wel 1 die de client laat draaien in een Ram-drive, vanaf diskette draait ie zo langzaam en ratelt ie teveel.
helaas, die is er niet
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Maar die kan wel gemaakt worden, de linux flop dan..Andy schreef op 04 oktober 2002 @ 00:56:
helaas, die is er niet
Expanding the inexpandable
Linux flop is er wel ja. Ik zal m ff meelen naar je Vlad.
Pagina: 1