Ik heb der iig nog nooit een gezien. Maar waarom zou je dat willen. Je kan er enkel een keyboard of muis opzetten en dat lukt via usb ook wel. (wat je trouwens met 2 keyboards en 2 muizen moet doen is me een raadsel)
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
voor zover ik weet bestaan die dingen nie, en ze gaan er ook niet komen want ze willen juist van die dingen af
ik zie hier echt geen nut van in, wat moet je nou met 2 keyboards en 2 muizen, anders gaat dat gewoon via usb, werkt perfect. Heb er zelf ook mijn muis op.
ja het probleem zit zo: heb een wat ouder moederbord waarvan de ps/2 controller opgeblazen is. Usb keyboard word niet ondersteund. dusssss.... suggesties???
ja iemand vertelde me erover. Had er zelf ook nog nooit van gehoord maar ik kon er dus ook niks over vinden.
ik denk dat je beter een nieuw moederbord kan kopen omdat de prijs van zo'n ps/2 controller+verzendkosten nog best wel eens veel kan zijn en dat dat het denk ik niet waard is.
ik vind het zonde om deze dual pentium 200 pro weg te pleure... hij werkt voor de rest gewoon perfect.
daar zijn er namelijk nie echt veel van.
je weet nie waar ofzo?m-m schreef op 30 september 2002 @ 19:10:
ik heb er wel eens eentje gezien ja.... wel erg lang geleden...
Misschien kan je eens kijken in een 2dehandsbeurs of een usb kaartje erin prikken (werkt vanaf p166)
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Mnee.... bel es wat computerzaken op zou ik zeggen
En maak es ajb vaker gebruik van 't
3 posts onder elkaar is nl. een beetje overdone... thnx
wat voor een usb kaartje? als je bedoelt een usb poort en dan een usb toetsenbord heeft het geen zin aangezien je die niet in dos-mode kan gebruiken...Duracell schreef op 30 september 2002 @ 19:45:
Misschien kan je eens kijken in een 2dehandsbeurs of een usb kaartje erin prikken (werkt vanaf p166)
Weet niet of het zou werken, maar misschien is dit iets voor je:
http://www.accesskeyboards.co.uk/AT2SER.htm
het is een verloopstekker om een ps/2 keyboard op je serieele poort aan te sluiten.
Ik zag op google dat er ook serieële keyboards bestaan, dat is ook nog een idee.
http://www.accesskeyboards.co.uk/AT2SER.htm
het is een verloopstekker om een ps/2 keyboard op je serieele poort aan te sluiten.
Ik zag op google dat er ook serieële keyboards bestaan, dat is ook nog een idee.
het beste idee lijkt me gewoon een USB kaartje te kopen voor 15 euro en daarmee lekker verder gaan. en die kan je overal wel vinden
lezenjohnny.xxx schreef op 30 september 2002 @ 20:19:
het beste idee lijkt me gewoon een USB kaartje te kopen voor 15 euro en daarmee lekker verder gaan. en die kan je overal wel vinden
pretorian schreef op 30 september 2002 @ 20:04:
[...]
wat voor een usb kaartje? als je bedoelt een usb poort en dan een usb toetsenbord heeft het geen zin aangezien je die niet in dos-mode kan gebruiken...
jammergenoeg voor jouw, bij mij in een 166 werkt dat ding ook in dos mode.
als je maar de drivers laadt vanaf een floppie
en hoe kom je dan in de bios??johnny.xxx schreef op 30 september 2002 @ 20:42:
[...]
jammergenoeg voor jouw, bij mij in een 166 werkt dat ding ook in dos mode.
als je maar de drivers laadt vanaf een floppie
usb legacy support enabelen in de bios (indien aanwezig?)
met je ps2 keyboard
met je ps2 keyboard
eerst kijken dan zeiken
Wacht ff, is dit een ATX mobo (dus met primair 2xPS/2 aansluiting)- dan kun je wel eens proberen de keyb in de muispoort te steken (de muis kan dan wel op USB of serieel als het echt in DOS moet)
Is het daarentegen een AT mobo met primair een DIN aansluiting en een losse PS/2 controllertje ernaast- dan gewoon een DIN-PS/2 convertor scoren
Is het daarentegen een AT mobo met primair een DIN aansluiting en een losse PS/2 controllertje ernaast- dan gewoon een DIN-PS/2 convertor scoren
Oslik blyat! Oslik!
het is inderdaad een atx mobo, zal het eens proberen zodra ik thuis kom...Wacht ff, is dit een ATX mobo (dus met primair 2xPS/2 aansluiting)- dan kun je wel eens proberen de keyb in de muispoort te steken
zoals te verwachten werken allebei de ps/2 poorten niet... ik heb dit volgens mij ook al lang geleden geprobeerd. Een professioneel iemand is een tijd gelede nog met een soldeerbout aan de slag geweest om de ps2 controller te fixen maar dat ging dus niet.
Moederbord in kwestie:
http://www.fic.com.tw/fic...rds/PentPro/pn-6210mb.htm
iemand ideeen?
Moederbord in kwestie:
http://www.fic.com.tw/fic...rds/PentPro/pn-6210mb.htm
iemand ideeen?
Pagina: 1