Misschien klinkt het heel stom, maar is er een mogelijkheid om een programma als word bij het opstarten in het geheugen te laden, zodat je het veel sneller kunt opstarten. Ik heb geprobeerd te zoeken maar kan het niet vinden, waarschijnlijk kan het ook niet. Maar is dat ook zo? Het OS is Windows 98
Shortcut maken naar winword.exe en die in je startup folder zetten 
Dat is bij mijn weten de enige mogelijkheid.
Dat is bij mijn weten de enige mogelijkheid.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Misschien door een RAMdrive aan te maken, programma hierin te kopieren en dan starten?
Nou dat bedoel ik dus niet. Ik bedoel niet dat je hij opstart tegelijk met windows. Maar dat ie alsvast in het geheugen staat. Dus als je hem op WIL starten dat die dan snel start.
Uiteindelijk betekent het dus dat je tijdens het opstarten langer moet wachten, dat vind je niet erg?
Nee dat maakt niet uit, maar hoe moet ik dat doen dan?PC-Reactive schreef op 30 september 2002 @ 19:03:
Uiteindelijk betekent het dus dat je tijdens het opstarten langer moet wachten, dat vind je niet erg?
vandenhork25 schreef op 30 september 2002 @ 19:06:
[...]
Nee dat maakt niet uit, maar hoe moet ik dat doen dan?
RAM drive maken is wel in de search te vinden, of google
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1