het leek mij intressant dit topic te openen omdat ik toch wel wat mensen ken die hiermee bezig zijn (waaronder ikzelf) maar toch tegen een hoop problemen opstuiten kwa hardware en software vragen. Ikzelf ben bezig om van een oude pentium 90 32mb ram 15 gig hardeschijf een mp3 speler te bouwen met netwerk voor uploaden van mp3. het moederbord dreeg wat hoog te worden door de pci insteekkaarten (vga en geluid) wat ik heb gedaan is een pci-riser gesoldeerd... een foto staat hier: 
verder komt er nog een lcd in en knopjes via de seriele poort om het geheel te bedienen... kwa software heb ik nog flink wat problemen zoals hoe ik het OS kan afsluiten zonder dat deze de volgende keer een foutmelding komt (pentium 90 heeft nog een ouderwetse aan/uit schakelaar) ik hoop deze ook via de seriele poort uit te kunnen zetten. Als er nog meer mensen hiermee bezig zijn en ideeen hebben post ze dan hier! meer info over mijn mp3speler zal hier volgen

verder komt er nog een lcd in en knopjes via de seriele poort om het geheel te bedienen... kwa software heb ik nog flink wat problemen zoals hoe ik het OS kan afsluiten zonder dat deze de volgende keer een foutmelding komt (pentium 90 heeft nog een ouderwetse aan/uit schakelaar) ik hoop deze ook via de seriele poort uit te kunnen zetten. Als er nog meer mensen hiermee bezig zijn en ideeen hebben post ze dan hier! meer info over mijn mp3speler zal hier volgen