If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
die gast "bewijst" helemaal niets. Wat hij doet is willekeurige berekeningen maken met (afgeronde) getallen, dat bijbels interpreteren, willekeurige maatstelsels gebruiken, enz. enz.
En een hoop geschreeuw dat die echt de "ABSOLUTE PROOF" is enzo. Alleen daar word ik al misselijk van...
Nog niet zo lang geleden was er het boek 'de Bijbelcode' van Michael Drosnin. Hier waren voorspellingen ontdekt door de woorden van het Oude Testament achter elkaar neer te zetten. Door een bepaald interval toe te passen werd zo onder andere een voorspelling van de moord op Rabin ontdekt.
Men heeft toen, om de juistheid van deze methode te testen, dezelfde methode toegepast op Moby Dick. En voila, ook hier kwamen dergelijke voorspellingen uit naar voren.
Maar goed, ik probeer altijd openminded te blijven en zal het eens doorlezen.
Verwijderd
Verwijderd
Kortom alles en iedereen is het middelpunt van het heelal, we kunnen het ons alleen niet voorstellen, een gekromde 3d ruimte in 4 dimensies.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
Alle 'waarheid' hangt af van referentiekader. Kortom, als je iets gelooft, dan is het ook zo... voor jou althans. Dus kan ik prima een behoorlijk oneindig universum voorstellen met ons als onbeduidende wezentjes op een onbeduidend planeet rond een onbeduidende ster in een zeer gemiddelde melkwegstelsel die ook al op geen enkel significante plek zit, en kunnen sommige anderen met Bijbel in hand het middelpunt van alles wanen, en we hebben beiden gelijk zonder van elkaar last te hebben.
Oh, ja, postmodernisme kan ook natuurlijk gezien worden als bullshit van een socioloog die teveel wiet gerookt had...
Oslik blyat! Oslik!
((Ik ben wel een Star Trek fanaat en ik vind dat een zwaar goeie serie (ook gelovenswaardig))
Oei en ik durf nu ook alles te zeggen wat ik denk omdat ik 15 (gratis) glazen bier opheb in de flatbar. (feestje)
Natuurlijk is de aarde niet het middelpunt, belachelijke gedachte en volkomen overschatting van onszelf. We zijn zo'n ietepietepeuterig klein onderdeel (reuze interessant onderdeel natuurlijk, dat wel, haha) en ook heus niet de snuggersten in het heelal.
Maar inderdaad, als na mijn dood blijkt dat ik ongelijk heb: BOEIEN!!
Hij doet me met al zijn HOOFDLETTERS weer STERK denken AAN ons aller GELIEFDE Robert T. Lee. MISSCHIEN IS HET WEL FAMILIE.
Wel een apart idee, dat het hele universum om de aarde heendraait. Enig idee wat een snelheid en wat een middelpuntvliedende kracht die verafgelegen sterrenstelsels hebben? Niet te zuinig.
"400% is the perfect circumfence of Uranus". {grinnik} ...Sorry.
Overigens heb ik nog nooit van die "age of Brahma" gehoord. Wel weet ik dat Brahma's troon altijd als een lotus afgebeeld wordt. Kubussen komen voor zover ik weet ook helemaal niet voor in de Hindoe symboliek.
Het Boek van Thoth zijn er niet over de dertigduizend, dat is 1 boek geweest (42 tabletten beter gezegd) waarvan men alleen weet dat het bestaan heeft. Van de boeken van Hermes (waarvan niemand precies weet hoeveel het er waren, maar de schattingen lopen uiteen tussen 20000 en 36000) hebben we nog wat overleveringen en vertalingen.
Wie trouwens deze pagina al vergezocht vond, moet ook eens helemaal onderin de link volgen naar de "fractional formulas for each planet". Een juweeltje van een opmerking uit deze page:
"Eventually NASA will correct their figures for the Circ. of Jupiter to match this PERFECT FORMULA!"
Het leukste vind ik nog wel dat er helemaal geen woord vuil gemaakt wordt aan het bewijs voor de centrale stelling, de aarde als het middelpunt van het heelal (er wordt alleen wat gegoocheld met omtrekken, omlooptijden, en afrondingen).
Mastermind:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik vind dat zo eigenwijs he, dat je niet kunt bekennen dat de mensen (onmogelijk te reproduceren door mensen o.i.d.) GEEVALUEERD zijn!! ZOOOO dom! DOM JA ECHT DOM!!![/quote]En ik hou ook van jou.
Ik ben trouwens al vaak genoeg geëvalueerd hier op m'n werk, dus roep maar niet te hard.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>M.A.W. de aarde is gewoon het middelpunt van het unversum en als dat na mij dood niet blijkt te zijn dan BOEIEN herkansing!!![/quote]Tenzij jij het inderdaad verkeerd had en de Wappie-wappie indianen gelijk hebben. Dan krijg je geen herkansing maar kom je terug als zwerfkei.
Ik durf het nog radicaler te stellen:
Niet alleen is EUROPA het midden
Niet alleen NEDERLAND
Maar ROTTERDAM is het middelpunt van het universum.
De Westkruiskade in het algemeen, en trouwens Café De Consul in het bijzonder. DAT is het WERKELIJKE MIDDELPUNT van het universum.
Dit is mijn redenering:
Geen leven mogelijk zonder at least 37,5% alcohol, en in de Consul schenken ze de beste Baco's.
Goedkoop ook trouwens.
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
Ik ben er achter gekomen dat de aarde niet bol is maar hol, en het diepte punt ligt in groningen[/quote]LOL
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Gegroet,
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Hee, LD ik d8 dat je thuis geen internet had.
Verwijderd
Mastermind:Jij bent veruit de meest sneue, immorele, domme en onsympathieke persoon die ik in mijn hele leven heb ontmoet.
Gegroet,
Lord Daemon[/quote]Ik sluit me hier volledig bij aan.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> heb nog nooit een zonde bedreven, ik vloek nooit, ik geef gewoon sigaretten aan wie het wil [/quote]Roken, dood en doodzonde.
* faraway dacht eerst dat zulke verknipte geesten alleen in de VS zouden kunnen voorkomen, maar Mastermind bewijst het tegendeel.
Ik ben wel sympathiek hoor, nix is leuker dan een ander gelukkig maken.
Dan neem ik ook mijn uitspraak terug.
Nee ik heb thuis geen internet, maar een vriend van mij waar ik op bezoek was wel. En ik binnen een paar weken ook hoop ik.
Lord Daemon
Verwijderd
Want de wiskunde is een menselijke uitvinding, dus waarom onze bakermat niet gebruiken als uitgangspunt?
Hmm, ik denk dat ik dit meeneem in mijn prediking tot de gemeente van Goe komende vrijdagavond.
De aarde is het middelpunt van het Universum! Dat ga ik WISKUNDIG BEWIJZEN. Ik ga dat WISKUNDIG BEWIJZEN. Dit is HET BEWIJS. Er zullen mensen zijn die zeggen dat het niet waar is, maar ik kan het WISKUNDIG BEWIJZEN. Als ik GOD heb BEWEZEN zal niemand je ooit nog kunnen zeggen dat HIJ niet bestaat! Want hier is het WISKUNDIGE BEWIJS!!!
De AARDE is het MIDDELPUNT van het heelal. Hij DRAAIT dan wel om de zon, maar alle HEMELLICHAMEN, vooral die in ons ZONNESTELSEL zijn WISKUNDIGE BEWEZEN, pardon, ik bedoel GEBASEERD, op de AARDE.
Uhm, ik heb wel even nodig voor dit bewijs dat de MIJL de HEILIGE maat is, dat het TIEN-TALLIG-STELSEL het HEILIGE stelsel is, dat er iets bijzonders is aan het getal 4 en aan het getal 0.4, dat mijn publiek zo DOM is dat ze een paar toevalligheden die IK overal wel IN kan vinden zien als bewijs dat God bestaat, enneh...
Dat ze zelfs hier in trappen:
36,525 is the amount of rotations the Earth makes in 100 orbits of the Sun! 365.25 days in a year multiplied by 100 years is again 36,525 days!
Ja, ik kan me OOK niet VOORSTELLEN dat ze zo ONGELOOFLIJK DOM zijn dat ze niet inzien dat een ROTATIE van de AARDE de DEFINITIE van DAG is, dus HOPELIJK ZIJN ZE HEEL IMPRESSED MET HET FEIT DAT A=A!!!!!
6812 is the way you mathematically express the shape of a cube.
Is NATUURLIJK ook VETTE ONZIN, maar ik GOOI er wat HOOFDLETTERS en UITROEPTEKENS TEGEN AAN en ZIE! ZE GELOVEN MIJ! WOEHAHAHA!
WAT OOK GEK IS: Als C=A/B, dan ... C x B = A!!!! Dus dat RARE CUBEGETAL GEEFT AAN HOEVEEL DAGEN ERIN EEN JAAR ZITTEN!! (HOPELIJK zijn ze NU alweer VERGETEN dat ik het CUBEGETAL heb bereknd met behulp van het AANTAL dagen in een JAAR... Maar dat zal wel, want INTELLIGENTE mensen hebben ALLANG op BACK GECLICKED.)
ALLELUHJAH!!!
Deze samenvatting is u aangeboden door Lord Daemon
[typo's]
Verwijderd
Als Jehova-getuige zou je het ook ver schoppen denk ik.
Lord Daemon
Verwijderd
Lord Daemon