Toon posts:

Computer KnockOut!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste heren en dames,

Ik heb een probleem dat ik een computer met iemand moet delen. Nou heeft mijn "compagnon" het volgende gedaan. Mijn monitor is doorgebrand, vervolgens wilde mijn compagnon een oude monitor op de comp. aansluiten, maar hij kreeg een gek beeld en dacht dat de oude monitor ook stuk zou gaan. Hij heeft toen maar de stekker uit de getrokken. Nu heb ik het probleem dat de computer niet meer aangaat als ik hem aandruk. Mijn vermoeden is dat de voeding kapot is. Is dit het meest waarschijnlijke of zijn er nog andere mogelijkheden. Ik wil hem nl. zelf gaan maken door er een niuewe voeding in te zetten, want in de winkel zouden ze er nl. 100 euro voor rekenen. Dus wat is uw meet waarschijnlijkheidsdiagnose? De computer geeft geen enkele kik wanneer ik op de power knop druk.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
je moet gewoon ffies wachten, er zit in sommige voedingen en mobo's een beveiliging ingebouwd dat hij niet meer aangaat na een stroom uitval.
als je hem gewoon 3 uutjes met rust laat zal iet het denk ik gewoon weer gaan doen.
als dit niet helpt moet je ffies de ATX stekker van het mobo afhalen en een paar sec wachten en hem er dan wer opdoen.
dat werkt ook weleens

Verwijderd

je hebt wel de stekker weer terug in je computer gedaan

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

Ik zou voordat je computer aangooit ff de voeding doormeten. Kun je uitsluiten of die stuk is. Die drie uur wachten is volgens mij onzin. Waarom zou dit zolang duren. Sommige voedingen (geschakelde) zijn beveiligd tegen het vaak aan/uit zetten achter elkaar. Maar drie uur is wat overkill lijkt me

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.