Toon posts:

Nieuwe layout werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee of ik dit hier moet plaatsen of niet maar ik gok van wel :).

De nieuwe layout werkt niet bij mij. Reden: Ik log altijd in via athena.tweakers.net
Om de een of andere reden werkt tweakers.net nooit bij mij. Sinds de nieuwe site layout online is kan ik bijna niets meer zien, ik vermoedt omdat de links verwijzen naar www.tweakers.net waar ik dus niet op kan. Alleen het niews kan ik nog lezen. Alle plaatjes zijn dead links en ik kan dus ook haast niet navigeren. Mijn isp is Quicknet, zal er wel mee te maken hebben. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Want ik zou wel graag tweakers in zijn nieuwe volle glorie willen kunnen zien :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
waarom kan je niet via www.tweakers.net surven?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Zit je niet op een netwerk waar www.tweakers.net geblokkkerd is toevallig ?
En welke browser gebruik je ?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 17:00

Tux

De DNS Servers van Quicknet schijnt nog wel eens vaak problemen te geven, waardoor opeens maar het halve internet te bereikbaar is.
Waar dit aan ligt weet ik niet, ik ken iemand die het had en opeens werkte het weer.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://tweakers.net

werkt dat ook niet :?
Hij pakte http://www.tweakers.net bij mij ook eerst niet, maar die zonder WWW wel.
Probeer het eens :)
Tux schreef op 30 september 2002 @ 18:37:
[...]

De DNS Servers van Quicknet schijnt nog wel eens vaak problemen te geven, waardoor opeens maar het halve internet te bereikbaar is.
Waar dit aan ligt weet ik niet, ik ken iemand die het had en opeens werkte het weer.
dat kan ook nog, tik anders eens in als DNS server:
212.142.28.66
212.142.28.130
en probeer het nog een keer :)

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reply's :)

DNS werkt niet. Tweakers.net redirect me naar athena.tweakers.net wat wel werkt. Ik kan ook wel het nieuws bekijken en zo, en met de ouwe versie van tweakers zag ik gewoon alles onder athena.tweakers. Maar met de nieuwe layout zijn plaatjes en zo gelinked naar www.tweakers.net en die kan ik niet zien.
Ik gebruik gewoon IE 6.0 dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb het ook wel eens met buitenlandse pagina's dat www addressen niet werken en als ik het www verwijder het wel doet dus het moet aan quicknet liggen, maar ik heb geen idee wat ik er tegen moet doen en vroeg me af of andere quicknet gebruikers dit ook misschien hadden :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb ook Quicknet in Noord Holland maar heb nog nooit van dat soort problemen gehad?
Hazard, waar zit jij?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Ik heb ook quicknet in NH, en ook geen probleem, alleen af en toe met het niet laden van afbeeldingen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit In nieuw-vennep in de Haarlemmermeer. Ik begrijp er niks van als anderen er geen last van hebben, als het niet quicknet is misschien tijd voor een reinstall? ;)

Ik kan me niet voorstellen dat het aan network properties ligt of zo, dus of het is iets lokaal hier of mijn pc is gewoon gaar.
Pagina: 1