Toon posts:

Waarom 4 rode leds op deze momenten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI K7T Pro. En daarmaa de bekende problemen, 4 rode leds, lange tijd met de aan/uit knop stoeien voordat ie het weer doet. Ik ga hem ook maar eens opsturen denk ik.

De problemen doen zich echter alleen voor bij America's Army en UT2K3, en dan niet tijdens het spelen maar bij multiplayer tijdens het wachten voor de volgende ronde of gewoon in het game menu, als ik bijvoorbeel op "instant battle" druk.
Beide spellen gebruiken de unreal-engine.

Iemand enig idee waarom het probleem zich juist op die momenten voordoet?
Hij wordt dan toch helemaal niet maximaal belast?

BVD

p.s. RogueSpear, Mohaa MSFS2002 etc. kan ik uren lang probleemloos spelen

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik denk niet dat het aan het spel ligt hoor, tis alleen wel toevallig dat hij het alleen met deze spellen doet.
het beste kan je een nieuw bordje kopen want op deze krijg je denk ik geen garantie.
als je een beetje handig bent kan je alle condensatoren rond het socket vervangen, die zijn namelijk het probleem :)

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Check ff je boekje van je moederbord, daar staat in wat die kleurcodes met ledjes betekenen.

Volgens mij is 4x rood, dat het OS aan t booten is. :? vaaag.

• johnny.xxx
4X rood is gewoon een vitaal onderdeel = dood (proc, mem of voeding ofzo)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:37
Die bordjes hebben mij al de benodigde probs opgeleverd (2 ×dood bord) en ze antwoorden niet eens op mail !

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik vraag het wel bij de winkel, ik kan alleen de bon niet vinden :-(
Als je die condensatoren gaat vervangen loop je dan het risico als je het verkeerd doet andere hardware the mollen?

• johnny.xxx
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:10:
Hmm ik vraag het wel bij de winkel, ik kan alleen de bon niet vinden :-(
Als je die condensatoren gaat vervangen loop je dan het risico als je het verkeerd doet andere hardware the mollen?
ja, die kans is er natuurlijk altijd.
en ik weet dat die borden buiten de garantie voor de klant zijn, alleen de leveranciers hebben er 3 jaar op.
nou komt het weleens voor (doen wij ook) dat tegen de verzendkosten dat bordje alsnog RMA wordt gedaan (omgeruild/gerepareerd)

Verwijderd

Als je goed weet wat de + en - is van de condensator moet dit geen problemen opleveren.

• johnny.xxx
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:13:
Als je goed weet wat de + en - is van de condensator moet dit geen problemen opleveren.
als je het goeddoet ja :)
ik zou hem lekker op laten sturen of anders een nieuw plankje kopen, voor 80euro heb je als een nieuw SD-Ram bordje :)

Verwijderd

Topicstarter
OK, nou als ik geen garantie meer kan krijgen dan probeer ik het gewoon en test ik hem eerst met oudere hardware.
Allemaal bedankt voor de reakties.
Pagina: 1