Ik moet voor familie een stamboom maken. Ik wil het dan later uitprinten op poster formaat. De stamboom moet bestaan uit een vader+moeder en 8kinderen. Ik dacht eraan om een echte boom te maken! Dus een boom, met daar alle foto'tjes in van kinderen+kleinkinderen. Heeft iemand ideeen? Want ik kom er zelf niet uit
Verwijderd
wat moeten wij -als W&G- helpen?
/me gokt dat je met images.google.com of met een fatsoenlijke digicam best wel een goede foto van een boom kan zoeken/vinden
En daarna is het een kwestie van Photoshop of PSP erbij te pakken, en kadertjes voor fototjes, met daaronder naamplaatjes in de foto tekenen...
/me gokt dat je met images.google.com of met een fatsoenlijke digicam best wel een goede foto van een boom kan zoeken/vinden
En daarna is het een kwestie van Photoshop of PSP erbij te pakken, en kadertjes voor fototjes, met daaronder naamplaatjes in de foto tekenen...
Verwijderd
wat is poster formaat? A2 of A1? dan red je het echt niet met google of een digicam ben ik bang ...
Misschien kan je eens gaan zoeken op internet naar ideen over stambomen, er is genoeg te vinden lijkt me. Kijk ook eens naar andere schematische overzichten als je niks kan vinden ...
overigens vind ik een echte boom als metafoor gebruiken wel heel simpel ... als ik dan een boom zou doen, zo ik hem andersom opzetten. Dus onderaan de oudste en bonvenaan de jongste ...
Misschien kan je eens gaan zoeken op internet naar ideen over stambomen, er is genoeg te vinden lijkt me. Kijk ook eens naar andere schematische overzichten als je niks kan vinden ...
overigens vind ik een echte boom als metafoor gebruiken wel heel simpel ... als ik dan een boom zou doen, zo ik hem andersom opzetten. Dus onderaan de oudste en bonvenaan de jongste ...
kan er dan niet iemand voor mij een symboolise (schijf je da zo) staamboom maken? waar ik dan zelf de foto'tjes op kan plaatsen....
Om een beetje fatsoenlijk een stamboom op de bouwen is dit: Aldfaer wel een goed programma..
Ik weet niet of jij d'r mee geholpen bent..
Maar in iedergeval suc6.
En dat verhaal van die boom.. Check google
Ik weet niet of jij d'r mee geholpen bent..
Maar in iedergeval suc6.
En dat verhaal van die boom.. Check google
Nee. Het is niet de bedoeling dat je ons - als W&G - het werk laat doen.Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:28:
kan er dan niet iemand voor mij een symboolise (schijf je da zo) staamboom maken? waar ik dan zelf de foto'tjes op kan plaatsen....
Je zou met een digiCam zelf een foto kunnen maken, of anders een gewone foto maken die je onder de scanner smijt.
Een symbolische-boom maken.
Voor nix gaat de zon tenslotte op.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
makkelijk wel, a1 kun je best goed uitprinten als je een foto met >4 MP maakt, als het A0 moet worden ga je misschien teveel pixtels zien, op mijn werk printen we zelf de weekreclame ook uit op 8 A4 tjes die bijmekaar geplakt worden (dus zogroot als A1) en die foto's maakt men baas zelf met zijn 3 mp digicam, ziet er prima uit..Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:26:
wat is poster formaat? A2 of A1? dan red je het echt niet met google of een digicam ben ik bang ...
Verwijderd
Je hebt zelf geen inspiratie, je verwacht dat het hier wel even voor je wordt gedaan, sorry, maar je zit hie dan toch echt verkeerd.
Je moet het uiteindelijk toch zelf maken, en als je inspiratie wilt opdoen dan ga je toch even naar dat websites over grafische vormgeving? Of ga mediteren, wat je wilt.
Maar inderdaad, voor niets gaat de zon op. Zie ook de FAQ.
Je moet het uiteindelijk toch zelf maken, en als je inspiratie wilt opdoen dan ga je toch even naar dat websites over grafische vormgeving? Of ga mediteren, wat je wilt.
Maar inderdaad, voor niets gaat de zon op. Zie ook de FAQ.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()