Toon posts:

1U server

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik het beste een 1u server van een redelijke kwaliteit kopen? Het gaat er vooral om dat ie super stabiel (dat is de rede dat ik er liever dus niet zelf een in elkaar zet), heeft iemand goede ervaringen met een aankoop of heeft iemand nog andere adviezen?

(bij pricewatch staat dit niet, vandaar deze vraag)

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Ik zou eens op www.ibm.com kijken.
Ik heb zelluf niet zo veel ervaring met deze servers maar ik weet van "bekenden" dat het hele fijne servertjes zijn.. superstabiel enz enz enz..
zomaar ff een 1U servertje van IBM :) bijvoorbeeld :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Compaq DL 360G2 wellicht? 1U, 2x1.4Ghz, 2 SCSI schijven, cd, flopy, 2x LAN. We gaan er straks 21 in een rack monteren, errug mooi hoor.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
www.zyztm.nl is ook wel goed spul

verder heeft dell ook wel leuk spul

Verwijderd

als je COBALT als OS leuk vind is een sun raq servertje ook wel leuk :)

Verwijderd

ik haal mijn cases bij procase.nl. Fijne, lekkere, stoere zwarte bakken hebben ze daar:). ik bestel binnenkort de C2SBA3 helaas iets goedkoper dan [http://viddel.shop.tweakers.net/?action=product&nr=72&groep=006]shop.tweakers.net/url]

geen antwoord op je vraag, maar zie shop.tweakers.net voor een case van 1U

____
floeps, het gaat je om de server zelf, niet om de case .. |:(

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Dat Zyztm zit in Duiven, vlak bij arnhem, right ?
Vaag bedrijfje, tis er altijd hartstikke donker, is al eens gesloten wegens heling e.d.

Ik zit net op die site te kijken, en vraag me af sinds wanneer het Asus P4T bord, met een i850 chipset, een dual bord is geworden.

Hier bieden ze dus een dual P4 aan, met als mobo een P4T.

vind het een vaag zaakje, ik zou er iig niks bestellen, zeker niet als het professioneel moet zijn. Dan zou ik meer uitgeven, en naar een bedrijf als Compaq, HP, Dell of Toshiba gaan kijken. Tis maybe iets duurder, maar wel betrouwbaarder

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

kijk es op request.nl deze verkopen Compaq servers soms 2e hands soms nieuw. Best tevreden over. Snelle levering etc.

Verwijderd

Microkid schreef op 30 september 2002 @ 18:14:
Compaq DL 360G2 wellicht? 1U, 2x1.4Ghz, 2 SCSI schijven, cd, flopy, 2x LAN. We gaan er straks 21 in een rack monteren, errug mooi hoor.
aaargh! wat gaat daarmee gebeuren?

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
Dreamstar schreef op 30 september 2002 @ 18:49:
[...]

Dat Zyztm zit in Duiven, vlak bij arnhem, right ?
Vaag bedrijfje, tis er altijd hartstikke donker, is al eens gesloten wegens heling e.d.

Ik zit net op die site te kijken, en vraag me af sinds wanneer het Asus P4T bord, met een i850 chipset, een dual bord is geworden.

Hier bieden ze dus een dual P4 aan, met als mobo een P4T.

vind het een vaag zaakje, ik zou er iig niks bestellen, zeker niet als het professioneel moet zijn. Dan zou ik meer uitgeven, en naar een bedrijf als Compaq, HP, Dell of Toshiba gaan kijken. Tis maybe iets duurder, maar wel betrouwbaarder
Duiven ja :)

Ik weet dat zyztm ook failliet is geweest, eerder verkochten ze van alles daar, vrij groot pand hadden ze toen daar.
Of ze nu alleen nog 19" spul doen, geen idee, het lijkt er wel op.

Volgens mij loopt het inderdaad niet al te lekker, dus het kan best dat het er altijd donker is :o

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ga eens zelf op zoek.. Je hebt hierboven in ieder geval al wat suggesties gekregen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.