Toon posts:

[SEARCH] beetje nutteloos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit me al een tijdje te storen aan de "nieuwe" search op GOT.
Ligt het aan mij, of komt er gewoon niets zinnigs uit?

Als ik een bepaald probleem heb, is het vrijwel zinloos om te zoeken, wat de kwaliteit van een forum (dus "database") niet ten goede komt.

Wordt er binnenkort nog iets aan de search verbeterd? Of moeten we het hiermee doen, en aanzien dat voor de minste of geringste foutmelding een nieuw topic wordt geopend, wat dan resulteert in een slotje ;).
Correct me if I'm wrong.
Voor de rest: Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz.. :X ignore my post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Kan de Omega search niet hier --> http://gathering.tweakers.net/forum/find aan gekoppeld worden?

Ik word er een beetje flauw van dat er sinds 30-7 nog altijd geen nieuwe indexering heeft plaatsgevonden, en ook nergens staat een status van het werk dat men an het verrichten is. Wanneer hebben we weer een funcionele search? :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-10 18:11

chem

Reist de wereld rond

Captain Pervert schreef op 01 oktober 2002 @ 12:35:
Kan de Omega search niet hier --> http://gathering.tweakers.net/forum/find aan gekoppeld worden?

Ik word er een beetje flauw van dat er sinds 30-7 nog altijd geen nieuwe indexering heeft plaatsgevonden, en ook nergens staat een status van het werk dat men an het verrichten is. Wanneer hebben we weer een funcionele search? :?

hij is wel aan het indexeren maar terugwaarts, iets wat ook echt al vele malen is gemeld.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 14:13

André

Analytics dude

chem schreef op 01 oktober 2002 @ 12:39:

[...]

hij is wel aan het indexeren maar terugwaarts, iets wat ook echt al vele malen is gemeld.
Oke, hij is dus aan het indexeren _/-\o_ , maar wanneer denk je dat we weer een werkbare search hebben? Over 2 dagen, 2 weken, 2 jaar of 2 era's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Okay, dat heb ik dan gemist. Maar wat bedoel je met terugwaarts indexeren? En wanneer zou het klaar moeten zijn?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Yogho schreef op 01 oktober 2002 @ 13:01:
[...]
Oke, hij is dus aan het indexeren _/-\o_ , maar wanneer denk je dat we weer een werkbare search hebben? Over 2 dagen, 2 weken, 2 jaar of 2 era's?
Over 2 BC's? :)

Pagina: 1