RedHat 8.0 Snelle Mirrors

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Gezocht; snelle mirrors met RedHat 8.0!

Weet iemand een snelle mirror al?
Ik ben een Chello/UPC Amsterdam gebruiker, en ik kwam net op het idee om misschien eens een mirrortest te doen met enkele tientallen Chello/Amsterdam gebruikers zodat we bij die eeuwige lijst op RedHat.com (RedHat Mirrors) eindelijk eens bruikbare snelheidsgemiddeldes krijgen! Goed plan? Plaat even een message als je mee wilt doen...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

No offence hoor, maar kan je dat niet gewoon in het andere RH-topic doen? Daar worden al legio mirrors genoemd.

RedHat 8.0 is uit
Dus hier verder plz :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
intoxicated schreef op 30 september 2002 @ 17:53:
No offence hoor, maar kan je dat niet gewoon in het andere RH-topic doen? Daar worden al legio mirrors genoemd.

RedHat 8.0 is uit
Dus hier verder plz :)
Ik wist dat dit zou komen, maar een topic met de naam RedHat 8 is uit, daarin verwacht ik geen mirrors maar inhoudelijke info over RedHat 8 of ervaringen. Bovendien gaat het in dit topic niet alleen om nu even een snelle mirror, maar ook om mijn plannetje om die uitgebreide test van de mirrorlijst te gaan doen.

ps. ik heb nog geen een snelle mirror gevonden in die andere topic hoor... :'(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Stan schreef op 30 september 2002 @ 17:56:
Ik wist dat dit zou komen, maar een topic met de naam RedHat 8 is uit, daarin verwacht ik geen mirrors maar inhoudelijke info over RedHat 8 of ervaringen. Bovendien gaat het in dit topic niet alleen om nu even een snelle mirror, maar ook om mijn plannetje om die uitgebreide test van de mirrorlijst te gaan doen.
Ach, aangezien RH pas net uit is en de mirrors nog geen 2 uur RH8.0 hebben, zal je in dat topic waarschijnlijk vandaag nog geen ervaringen gaan lezen, de meeste topics die onmiddelijk na de release van software geopend worden gaan over het downloaden en installeren. Specifieke vragen en ervaringen lees je vaak later in andere threads, of in dezelfde een paarhonderd posts lager. Daarom denk ik dat het bijhouden van mirrors het beste in dat topic kan.
ps. ik heb nog geen een snelle mirror gevonden in die andere topic hoor... :'(
D'r stonden er wel een paar, maar die zijn inderdaad behoorlijk moeilijk bereikbaar nu :)

Edit: Owja, is waar ook, de RH8-ervaringen-thread is er zelfs al :)
Redhat 8.0 - ervaringen
Dus, 610996 voor downloaden en installeren en 609364 voor ervaringen lijkt me wel logisch eigenlijk :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mwa, mirror tests e.d. zijn vrij nutteloos, de snelheid verschilt per provider en je kan ook zelf even kijken welke een beetje rap downloadt ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.