Waar Samsung/Samsung PC2700 512MB?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik heb met spoed (deze week nog) 2 reepjs Samsung/samsung 512MB PC2700 DDR nodig. Heb al diverse leveranciers uit de pricewatch geprobeerd, maar de ene heeft het niet op voorraad, de anders heeft alleen brand/samsung, en weer eentje alleen PC3200. Dus mod, dit is geen utfs vraag, maar een serieuze spoed vraag.

Kan iemand die recent nog dit soort geheugen gekocht heeft vertellen waar dat was?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

www.maxilla.nl in rotterdam

weet 100% zeker dat ze het hier hebben, vandaag immers nog gehaald :*)

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee, maar toen ik belde naar de afdeling verkoop van Mycom, om te vragen of ze 256 MB DDR van Kingston hadden, zeiden ze dat ze wel Samsung binnen gingen krijgen. Dit is al enige tijd geleden dus je zou het kunnen proberen...

Dividend for Starters

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
PromWarMachine schreef op 30 september 2002 @ 17:39:
Nee, maar toen ik belde naar de afdeling verkoop van Mycom, om te vragen of ze 256 MB DDR van Kingston hadden, zeiden ze dat ze wel Samsung binnen gingen krijgen. Dit is al enige tijd geleden dus je zou het kunnen proberen...
Gewoon ff bellen een van de MyCom filialen. Ik dacht dat ik zaterdag nog 512 MB PC2700 Samsung on Samsung zag liggen.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Gistron al gebeld? Levertijd 3 tot 5 dagen, prijs178,90 0316-584100

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
ECL levert samsung brand on brand aan hun Quality partners.
PLC is er zo een, en er zijn er nog veel meer

mail die eens of ze nog op voorraad hebben (denk het wel)

[ Voor 0% gewijzigd door Dreamstar op 30-09-2002 19:26 . Reden: linkje gefixxxed ]

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 19:46
Bij ECL is het tegenwoordig heel wisselend wat je krijgt. Wij krijgen de ene week samsung/samsung om de week daarna opeens met nanya chips opgescheept te worden en weer een week later hebben we opeens infineon liggen! heel wazig...

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
vaag, ik bestelde samsung brand on brand (zo staat het ook in de prijslijst, dus niet die andere samsung, das brand on 3rd) en ik kreeg keurig netjes samsung brand on brand opgestuurt.

Verwijderd

Gistron heb ik goede ervaring mee. Samsung/Samsung staat er ook bij daar :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2002 19:36 . Reden: Foutje :> ]

Verwijderd

En als je nu echt geen nederlandse leverancier kunt vinden, kun je nog altijd uitwijken naar het buitenland gegarandeerd binnen 4 dagen geleverd en volledig te volgen via het internet

http://www.pc-memory-upgrade.co.uk

heb ik het ook gekocht toen het hier nog echt schaars was :P

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
http://www.dimension.nl

Die hebben Dane-elec liggen, met samsung chippies dr op (Dane-elec == 10jr garantie)

Zit in R'dam.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Caesartje schreef op 30 september 2002 @ 20:29:
http://www.dimension.nl

Die hebben Dane-elec liggen, met samsung chippies dr op (Dane-elec == 10jr garantie)

Zit in R'dam.
Het gaat hierom samsung/samsung en dat valt beter over te clocken dan Dane-elec met samsung chippies erop

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
PASware schreef op 30 september 2002 @ 20:47:
[...]

Het gaat hierom samsung/samsung en dat valt beter over te clocken dan Dane-elec met samsung chippies erop
Zijn dezelfde chips hoor... Dane Elec bakt dr alleen een PCB omhoog volgens een redelijk standaard design, ik weet dus niet of dit echt veel verschil kan maken.

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 19:30
www.sallandautomatisering.nl maar bestel er geen MS natural pro, daar wacht ik al weken op... (maargoed die is in nederland nauwlijks te verkrijgen omdat er een nieuwe versie van uitkomt) de rest van het systeem had ik meteen mee (op wat randartikelen na als monitor enzo)

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
ECL Quality partners. Vandaag weer bij ECL besteld, ik krijg altijd Samsung/samsung. Ze hebben het ook op vooraad. Dus mocht een ECL Qualtity partner moeten bestellen heb je het de volgende dag. www.eqp.nl d8 ik... Dan zie je wel filealen denk ik.

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 19:46
Ben benieuwd dan. Wij hebben op de zaak vandaag ook ff bestelling de deur uit gegooid met berg geheugen. Hoop dat het erbij zit. Neem ik zelf ook paar reepjes mee :)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Je wil dus echte 6ns chips, en geen 7.5ns chips!

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1