Ik heb eerst geprobeerd om ADSL met IpCop en de plugin ADSL4Linux te draaien. Alles werkte behalve het portforwarden. Ik heb pas mijn modem getweaked naar een pro. En opnieuw geprobeerd met IpCop. Alles werkte behalve het portforwarden. Ik heb nu smoothwall geinstalleerd met een getweaked modem. Alles werkt behalve het portforwarden. Ik stel iedere keer alles netjes in volgens de FAQ. En mijn FireWall blokkeert vervolgens ook niets, maar ik ben ook niet te berijken. Kan iemand mij misschien vertellen watik niet goed doe of hoe het zou moeten werken. Iemand ideeën, post ze aub.
IPCop werkt bij mij prima ook met port forwarden, je hebt de plugin ADSL4Linux niet nodig, omdat je tijdens de setup PPTP kan kiezen
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ehhhh kun je misschien iets meer uitleggen over hoe je dat dan hebt gefixed. Of is er misschien een website voor FastBunny???
Daar is zeker een website voor, zal hem even opzoekencyspoz schreef op 30 september 2002 @ 17:43:
Ehhhh kun je misschien iets meer uitleggen over hoe je dat dan hebt gefixed. Of is er misschien een website voor FastBunny???
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Effe voor de duidelijkheid, we hebben het over een ADSL Ethernet modem.
Ik ookcyspoz schreef op 30 september 2002 @ 17:47:
Effe voor de duidelijkheid, we hebben het over een ADSL Ethernet modem.
Kan het zo snel niet vinden tussen me favorieten. Maar wat je tijdens de installatie moet doen is de de netwerkconfiguratie op GROEN + ROOD te zetten. Groen is lokaal, rood is je netwerkkaart naar je adsl modem.
Stel dan de RODE kaart in, dan kan je kiezen tussen vast ip, pptp en pppoe. Kies PPTP, stel dan het ipadres in 10.0.0.150 en ga dan rustig verder. In het webgedeelte kan je dan naar dial in gaan en poort PPTP kiezen
Roep maar als je er niet uitkomt
Ok, ik zal straks eens even kijken
Alvast bedankt, ik ga nu effe eten. Ik zal misschien straks wel effe installeren.
Alvast bedankt, ik ga nu effe eten. Ik zal misschien straks wel effe installeren.
Pagina: 1