Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adresboek in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hele domme fout gemaakt, heb mijn adresboek verwijdert (via kruisje) in Outlook Express en ik zou helemaal niet meer weten hoe ik deze er weer in moet krijgen.

Heb gezocht naar *.wab maar daar vindt ie niks. In de map van Outlook Express staat wel een shortcut, maar er staat niet naar welke file deze wijst. En deze kan ik dus niet importeren.

Hoe krijg ik mijn adresboek weer terug in Outlook Express incl. mijn contactlist van Msn Messenger, want deze optie blijft nu ook grijs.

Ben ik nou zo dom :? en kijk ik er gewoon overheen?

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wat bedoel je precies? met een muisklik kan je niet het hele adresboek verwijderen...

kijk eens bij extra/adresboek (of Ctrl-Shift-B)

in winxp staat het adresboek verborgen, dus zoek ook in beveiligde/verborgen bestanden
(in winxp: *root*\Documents and Settings\*User*\Application Data\Microsoft\Address Book)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
:?

Hoe bedoel je verwijderd? Je ziet hem niet meer of heb je hem leeggegooid?

Verwijderd

Ik weet niet wat jij nu moet doen,..

Maar als je het toch zover hebt, moet je een backup maken van je adresboek.
Bestand > Export > Adresboek en selecteer textfile/tekstbestand met komma'sgescheiden waarden. Sla deze ergens op en je hebt altijd een backup!!

Succes met je probleem!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 00:26
hij is niet weg, je ziet em alleen niet.

View--> Layout--> Contacts aanvinken

Verwijderd

Topicstarter
Het stomme is, dat ik een backup gemaakt heb, maar dat er is mis ging met linux en die hele schijf met backups verdwenen is :( Ik heb echt een domme week, deze week...

Normaal gesproken staan onder je inbox, je contactpersonen. Er staat ook een kruisje bij en daar heb ik op geklikt... Dus dat rijtje is dus verdwenen...

CTRL Shift B werkt wel, maar dat bedoelde ik dus niet...

Verwijderd

Topicstarter
JAVA-Doctor schreef op 30 september 2002 @ 17:31:
hij is niet weg, je ziet em alleen niet.

View--> Layout--> Contacts aanvinken
Ja bedankt, die bedoelde ik!! Bedankt!!

deze kan nu wel weer dicht...

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:31:
Het stomme is, dat ik een backup gemaakt heb, maar dat er is mis ging met linux en die hele schijf met backups verdwenen is :( Ik heb echt een domme week, deze week...

Normaal gesproken staan onder je inbox, je contactpersonen. Er staat ook een kruisje bij en daar heb ik op geklikt... Dus dat rijtje is dus verdwenen...

CTRL Shift B werkt wel, maar dat bedoelde ik dus niet...
dacht ik al, gewoon bij beeld(view)=>indeling en dan aanvinken wat je wil zien
zoals eerder gezegd :)

Verwijderd

Ik reageer even onder dit topic omdat ik een probleem heb met dat vakje ik kan hem op geen enkele manier aanvinken! Ik heb een adresboek via de server. Heeft iemand een idee hoe ik mijn adresboek te zien kan krijgen?

Groeten,

Roald.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat je dit topic kickt ga ik er van uit dat het verder dezelfde situatie betreft (OE, geen OL of andere mailclient).
Wat is 'de server'? Hoe dan ook lijkt het me dat je de serverbeheerder wilt aanschieten, die zal de benodigde info moeten geven. Zie, als ik de situatie begrijp, bijv. http://www.rug.nl/student...boek/adresboek_oe?lang=en (bron: [google=outlook express ldap]).

Trouwens welkom :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1