Help mij ik wordt gestoord...
Ik heb een tabel waarin een aantal vragen staan.
Personen kunnen een selectie doen op deze vragen en de gekozen id's van de vragen worden weggeschreven in een andere tabel.
Alle id's worden achter elkaar, comma gescheiden weggeschreven.
In deze tabel heb ik een ook een rij met antwoorden, allemaal achter elkaar gescheiden door een #. de volgorde is gelijk: het eerste id van een vraag komt overeen met het eerste antwoord.
Ik heb nu de vragen en de antwoorden, het enige wat niet lukt is een query op de tabel waarin de juiste vraag met het antwoord wordt weegegeven.
Of ik krijg netjes alle vragen onder elkaar met als antwoord de laatste uit de loop, of precies andersom alle antwoorden met dezelfde vraag.
Ik heb het gevoel dat ik er bijna ben maar net niet de eindstreep kan halen.
Ik heb de query bijgesloten die ik tot nu toe heb..
Wie kan mij helpen? Alle hulp is welkom....
Ik heb een tabel waarin een aantal vragen staan.
Personen kunnen een selectie doen op deze vragen en de gekozen id's van de vragen worden weggeschreven in een andere tabel.
Alle id's worden achter elkaar, comma gescheiden weggeschreven.
In deze tabel heb ik een ook een rij met antwoorden, allemaal achter elkaar gescheiden door een #. de volgorde is gelijk: het eerste id van een vraag komt overeen met het eerste antwoord.
Ik heb nu de vragen en de antwoorden, het enige wat niet lukt is een query op de tabel waarin de juiste vraag met het antwoord wordt weegegeven.
Of ik krijg netjes alle vragen onder elkaar met als antwoord de laatste uit de loop, of precies andersom alle antwoorden met dezelfde vraag.
Ik heb het gevoel dat ik er bijna ben maar net niet de eindstreep kan halen.
Ik heb de query bijgesloten die ik tot nu toe heb..
Wie kan mij helpen? Alle hulp is welkom....
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| $SQL7 = " SELECT OMSCHRIJVING, ID_LEAD_VRAGEN FROM lead_vragen WHERE ID_HOOFDSTUK = '1' AND ID_LEAD_VRAGEN IN ($VRAGENLIJST_A)";
mysql_select_db($db);
$retid = mysql_query($SQL7, $cid);
$ANTWOORDA = split("#",$ANTWOORDENLIJST_A);
for ($i = 0; $i < count($ANTWOORDA); $i++)
{
$ANTWOORD_VRAAG_A = "$ANTWOORDA[$i]";
while ($row = mysql_fetch_array($retid)) {
$OMSCHRIJVING = $row["OMSCHRIJVING"];
$ID_LEAD_VRAGEN = $row["ID_LEAD_VRAGEN"];
}
echo ("$OMSCHRIJVING");
echo ("<textarea name=\"CAT_A_$ID_LEAD_VRAGEN\" cols=\"50\" rows=\"2\">$ANTWOORD_VRAAG_A</textarea></div>");
}
?> |