rh7.3 raid drivers geinstalled nu loopt hij vast

Pagina: 1
Acties:

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
ik heb de fasttrack drivers voor RH 7.3 geinstalled voor een promise 100 maar nu loopt hij vast terwijl hij boot:

checking module independencies (ongeveer zoiets) en dan hangt hij

iemand een idee wat het kan zijn, is er een soort safemode in redhat zodat ik daarin kan opstarten??

the things we fear most have already happened to us

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het zullen wel dependencies zijn, geen independencies :+

Wanneer je vanaf je RH CD'tje boot kun je kiezen voor de rescue-mode. Daarna kan je je HDD mounten en het zaakje fixen. Overigens, je zou ook voor RH8.0 kunnen kiezen, die is vandaag uitgekomen. Zie daarvoor deze thread.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• 6bit
ja ondersteund die al wel fasttrack promise 100 dan, want er zijn nog geen drivers voor te krijgen en er is geen andere manier om linux weer te booten?

• 6bit
yeah, ben nu een stapje verder, maar weet nog steeds niet wat er nu fout zit inmiddels loopt hij vast met de volgende tekst:
Finding module depencies: depmod:*** Unresolved symbols in /lib/modules/2.4.18-3/kernel/drivers/scsi/fastTrak.o

ik snap het niet, ik volg precies de instructies zoals ze op de site staan, en nog lukt het niet

• 6bit
goed ik geef het op, (dit is niet kicken ik hou deze topic gewoon bij)
heb de drivers van promise.com op allerlei manieren geinstalleerd, als ik het op een nieuw systeem wil doen loopt hij vast zo gauw ik het schijfje erin doe, doe ik het op een bestaand systeem dan loopt hij bij de volgende boot vast direct na finding module dependencies, nu heb ik geprobeert erom heen te gaan d.m.v. de info op deze site, http://www.geocities.com/ender7007/index.html#2a
maar ook dat lukt niet
Is er nog iemand met een idee???????
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

• 6bit
klopt het dan 7.3 ook geen NTFS ziet, want dat is de indeling van de raid ??

Verwijderd

Probeer eens kernel 2.4.19 of anders 2.5 ?

• 6bit
en hoe installeer ik dan redhat met een andere kernel, of moet ik hem dan eerst met 2.4.18 installeren en dan updaten?

Pagina: 1