[teac] probleem branden NFS

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:27
Hallo,

Ik heb een probleem met het branden van Need For Speed Porsche 2000.
Als ik hem met nero probeer te branden loopt de buffer maar tot 10 %. Daarna slaat ie vast. Hetzelfde met clone cd. met een andere cd had ik dit probleem niet.

Iemand een oplossing, verklaring?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-03 16:46

vinnie1908

Appel != peer

Brand je een cd -> cd of vanaf je harde schijf naar cd?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• dbzfan
Allebei geprobeert. Allebei langzame opvulling van buffer en/of langzame leessnelheid. En dit had ik bij een andere gewone data cd niet...

Verwijderd

kopieerbeveiliging mischien ???????

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:19:
kopieerbeveiliging mischien ???????
Dat was mijn idee dus ook al, vandaar de vraag. Voor de rest als het met beide dingen niet werkt kan het nog een probleem zijn met haperingen in je branderbuffer of je geheugen van je PC. Kan me alleen niet voorstellen dat dit het probleem geeft.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• dbzfan
vinnie1908 schreef op 30 september 2002 @ 17:26:
[...]

Dat was mijn idee dus ook al, vandaar de vraag. Voor de rest als het met beide dingen niet werkt kan het nog een probleem zijn met haperingen in je branderbuffer of je geheugen van je PC. Kan me alleen niet voorstellen dat dit het probleem geeft.
Daar dacht ik ook al aan. Maar bij een gewone data cd is de buffer in 3 sec vol..

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Dan vermoed ik toch echt een beveiliging hoor, zeker als het met andere data cds gewoon werkt

• dbzfan
Heeft iemand hier dit spel weleens gebrand?
Zou het aan de brander kunnen liggen? Is nogal oud.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:04
welke teac is het?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• dbzfan
de w58e

8x8x32

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Waaromn zou het aan de brander liggen als andere cds het wel allemaal gewoon zonder moeite doen? Laatste firmware update (of de beste in elk geval)/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

NFS52K is PAL Protected. We gaan je hier ook niet uitleggen hoe je dat moet omzeilen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.