Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
Dit moet eigenlijk in de W&G
D2k bedankt
code:
1
2
3
| p1 = aap.substr(0 , aap.toLowerCase().indexOf('{')+1);
p2 = aap.substr(aap.toLowerCase().indexOf('{')+1);
eval("document.links[i].onclick = "+p1+"alert(document.links[i]); "+p2); |
hier klopt volgens mij niks van,
maar als je ergens document.links[i] 'hard' wegschrijft zal hij die i uitvoeren op moment van aanroepen (het onclick-event); i is dan idd de laatste i, immers de hele loop is doorlopen
waarschijnlijk wil je:
code:
1
| eval("document.links[i].onclick = "+p1+"alert(document.links["+i+"]); "+p2); |
of eventueel is werken met this waarschijnlijk nog beter
(niet te spreken dat ik vermoed dat die gehele code te optimaliseren is, eval is evil, en altijd te voorkomen)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
helaas.. nu krijg ik undefined.
dat stukje van eval word alleen gebruikt als er al een functie bij onclick staat, zodat mijn functie hier ook nog eens bij komt... let wel ik heb dit gewoon geript, en wil het werkende krijgen. Tis dus niet mijn eigen, maar ik heb het wel nodig
dat stukje van eval word alleen gebruikt als er al een functie bij onclick staat, zodat mijn functie hier ook nog eens bij komt... let wel ik heb dit gewoon geript, en wil het werkende krijgen. Tis dus niet mijn eigen, maar ik heb het wel nodig
Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
eval("document.links[i].onclick = "+p1+"alert(document.links["+i+"]); "+p2);
hmmm indd. dat wilde ik daar ook. Maar dat is niet wat de fout opleverd. Het probleem is dat i inderdaad uiteindelijk de waarde heeft van de laatste link. maar ik wil bij elke link zijn eigen nummer.
hmmm indd. dat wilde ik daar ook. Maar dat is niet wat de fout opleverd. Het probleem is dat i inderdaad uiteindelijk de waarde heeft van de laatste link. maar ik wil bij elke link zijn eigen nummer.
Pagina: 1