• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 17:19
Deze vind ik te lang en wil zo'n kleinere monteren, maar nu is mijn vraag of dit invoed heeft op je bereik.
Als je dit aan de verkopers vraagt krijg je 1 simpel antwoord, nee, maar dit geloof ik ook niet zomaar.
Heeft iemand wel eens zo'n ding gemonteerd en gekekend of hij/zij verschil zag , met name achteruitgang qua bereik ?

Verwijderd

Ik heb een vriend die een kleine heeft :) (leuke zin) en daar heeft ie nog steeds dezelfde ontvangst. Het lijkt me bij dit toestel geen effect te hebben. Bij sommige daarintegen wel.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 13:20
Ik had op mijn Samsung A110 zo'n kleine antenne gezet, maar het bereik nam wel daadwerkelijk af. Nu is die Samsung toch al niet zo super, maar ik merkte wel degelijk verschil.

• Carel
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 16:31:
Ik heb een vriend die een kleine heeft :) (leuke zin) en daar heeft ie nog steeds dezelfde ontvangst. Het lijkt me bij dit toestel geen effect te hebben. Bij sommige daarintegen wel.
een kleine voor een v66 dus
?

Trouwens, weet iemand een goede online winkel die dit soort dingen aanbiedt?

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34
Toen ik nog dutchtone had maakte het geen snars uit welke antenne ik erop draaide.

Maar sinds ik KPN heb begon ik te twijfelen omdat het bereik niet zooo goed was, dus ik die orginele antenne er weer op zetten en jah hoor weer veel beter bereik

Zal wel aan de frequentie liggen ofso weetet ook niet precies, maar dat is in elk geval mijn ervaring

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Carel schreef op 30 september 2002 @ 17:01:
[...]

een kleine voor een v66 dus
?

Trouwens, weet iemand een goede online winkel die dit soort dingen aanbiedt?
www.salesplaza.nl
daar kan je mini antennes halen weet niet of ze die ook hebben voor een v66
edit :
Super-mini antenne Motorola V66 9.00

http://www.salesplaza.nl/images/foto/antenne024.jpg

Verwijderd

ik had eentje voor motorola v51... bereik was zelfde.... was zelfs zelfde als je geen antenne op had duss.....

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:12:
ik had eentje voor motorola v51... bereik was zelfde.... was zelfs zelfde als je geen antenne op had duss.....
Alleen als je op dezelfde plaats blijft, ga je wel ergens heen krijg je gewoon slechter bereik en bent moeilijker te bereiken. Weet dit omdat ik een tijd met mini antenne en vodafone gelopen hebt.
In een gebied met weinig ontvangst met normaal antenne, wordt het wel minder met mini, in de andere gebieden zal het wel mee vallen.

no comment

• Carel
Ok, bedankt voor de reacties, ik weet iig genoeg :)
Pagina: 1