Toon posts:

Waar calling faces te downloaden (siemens)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er nu een paar gewist, en wil weer een paar nieuwe op mijn siemens mt50 zetten, zoals kikkertjes ofzo, maar waar kan ik deze calling faces downloaden, iemand een linkje voor me?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://gsm.pagina.nl
http://www.siemens.com
http://google.com

Ik denk dat je hier genoeg kan vinden.

• Xandrios
  • Laatst online: 04-03 11:22
Searchvraagje dus :)

Succes !

[edit]
Na contact te hebben gehad met de topicstarter, gaat deze weer open.
Het gaat hier om Calling faces, en geen operator logo's. (Shame on me om dat verschil niet te kennen |:( )

Maarja, hij's dus weer open :)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Mijn excuses, ik denk dat ik wel een beetje verantwoordelijk was voor het slotje.

Maar ik ben zelf meer met nokia bezig, aangezien hiervoor meer dan voldoende calling faces zijn te vinden (oa. vizzavi.nl onder kopje beller logo's) was ik onder de indruk dat voor siemens ook meer dan voldoende voor waren te vinden.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 30-09-2002 22:31 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand me ook de standaard calling faces misschien kunnen sturen, die zijn nl. na een earlybird flash verdwenen. En waar je nieuwe kan downloaden, ik heb nog steeds geen idee, iemand anders?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ze echt niet vinden, heb nu overal gezocht, wat ik wel vind zijn nokia calling faces, maar die moet je groot en deels bestellen, is het ook mogelijk om gratis downloadbare uit te proberen of ik deze kan gebruiken, en niemand met siemens calling faces voor me?

Verwijderd

Topicstarter
Niks :( zelfs niet op de website van siemens, tenminste, ik vind ze niet, weet iemand waar ik nog meer op kan zoeken buiten "calling faces"

Verwijderd

heb ff voor je gezocht, maar kan er ook geen vinden... wat je natuurlijk ook kan doen, is zelf afbeeldingen nemen en die omzetten in 2 kleurig bmp formaat, juiste afmetingen en klaar ben je. Die afmetingen weet ik niet uit mn hoofd, maar zal je zeker bij club-siemens kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Naja, zou iemand zijn calling faces kunnen rippen van zijn mt50 en die hier willen posten, die met dat soort kikkertje zijn zo cool, ben ze alleen kwijt geraakt. Alvast bedankt

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

stap een: neem een plaatje
stap twee: maak hier een zwart/wit BMP van
stap drie: zet em op een webserver
stap vier: voer de url in in de WAP browser
stap vijf: sla het plaatje ergens in de telefoon op

klaar :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand eventjes die leuke standaard mt50 calling faces van die soort kikker even posten, alvast bedankt

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Welke calling faces bedoel je? Standaard animaties, eigen animaties (waarvan siemens er ook al een paar van op had gepleurt), of eigen beelden?
Die standaard animaties hebben alle siemens telefoons dacht ik, als je het in een sms zet datn staat er ook zoiets als %ironic of iets dergelijks.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
Liefst allemaal even in een zip, die siemens er standaard heeft opgezet
Pagina: 1