Toon posts:

[moederbord] Asus K7V Slot A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zo gek veel verstand hiervan, en vandaar dat ik jullie hulp inschakel:

Ik heb een Asus K7V Slot A moederbord en ik wil graag weten of
ik een amd athlon xp 2000+ 266fsb so-a koeler erop kan zetten,

heeft iemand enig idee?

alvast bedankt

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Rechtstreeks gaat iig niet lukken aangezien een Socket A CPU niet op een Slot A moederbord past.

Verwijderd

nee, je zal moeten zoeken naar een Slot-A koeler...

als je je kast had opengeschroeft had je kunnen zien dat een slot A koeler een zeer andere vorm heeft als een socket A cooler

Verwijderd

Het kan opzich wel, maar dan moet je echt met secondelijm enzo gaan werken.. Anders moet je gewoon een Slot A koeler kopen :)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 16:29:
Het kan opzich wel, maar dan moet je echt met secondelijm enzo gaan werken.. Anders moet je gewoon een Slot A koeler kopen :)
wat zeg jij hier nou dan |:( :/

Een SLOT-A processor zit in een soort cardridge waar ook het cache op zit. Dit geheel steek je in een gleuf(jawel het SLOT-A). vandaar het woord SLOT want dat is het, net zoals PCI-slot of AGP-slot.

Een socket is dus heel wat anders :). Daar doe je een socket A processor in die vierkant is en waar pinnetjes onder zitten, dus een duron, Athlon Tbird, of een XP in, mits compatible.

Overigens waren er wel SLOT a Tbirds gemaakt, maar das allang niet meer :).

specs

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Een socket A XP2000 in een SLOT A Mainbord... Is no-go en evengoed gaat de chipset niet de 133Mhz FSB halen..

M.a.w: Kan gewoon niet.

Verwijderd

het gaat over de koeler InterCC, goed lezen ;)
Pagina: 1