[MSN]Hoe ander adres aan melden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 09:29

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik heb altijd met msn messenger een hotmail adres gebruikt, maar nu wil ik een email adres van mijn .nl account gaan gebruiken. De account bestaat al en ik kan er mee versturen en ontvangen... Ik kan me alleen niet aanmelden op msn messenger.. Ik heb een .net password aangegvraagd op msn.nl.. daar kan ik wel inloggen.. maar hoe kan ik zorgen dat ik ook kan inloggen op msn messenger?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
.nl-account? Wat bedoel je daar precies mee? En je hebt dus al een Passport-account gecreeerd met het .nl-account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:23

LegacyCode

De crack van de division

Je mag een mail verwachten van Microsoft om je e-mail adres te verifieren, en dan zal Messenger wel werken.

legacycode.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je moet geloof ik eerst het e-mail adres activeren voor het passport. Je krijgt een mailtje waarin staat hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
jep een .nl account, en ik heb nog geen mailtje gekregen.. duurt het altijd wat langer ofzo?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH007 schreef op 30 september 2002 @ 15:20:
Je moet geloof ik eerst het e-mail adres activeren voor het passport. Je krijgt een mailtje waarin staat hoe dat moet.
yep, via msn.nl kon je volgens mij een passport aanmaken voor je naam@domein.nl adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Dond3r schreef op 30 september 2002 @ 15:21:
jep een .nl account, en ik heb nog geen mailtje gekregen.. duurt het altijd wat langer ofzo?
Gisteren las ik een topic waarin ook werd gemeld dat het erg lang duurt. Je kunt natuurlijk altijd ff aangeven dat je het mailtje nogmaals wenst te ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
SiHiDa schreef op 30 september 2002 @ 15:25:
[...]

Gisteren las ik een topic waarin ook werd gemeld dat het erg lang duurt. Je kunt natuurlijk altijd ff aangeven dat je het mailtje nogmaals wenst te ontvangen. :)
waar kan ik dat dan doen? ik wacht nu al meer dan een uur :Z :z

kan die functie op msn.nl niet echt vinden.. ook heb ik nergens iets gelezen dat ik een mail zou krijgen... :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Wacht dan nog maar langer, bij mij duurde het bijna een week :(
Maar werkt wel, en altijd leuk om te zeggen dat je mail adres ook voor MSN is, en geen hotmail adres is :+

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je @home hebt kan het zijn dat je het helemaal niet binnen krijgt, Ik ben nu al 2 weken aan het wachten op die mail! :( volgens ms zou het zijn dat @home standaard deze mails naar de BIN verwijst??? vaag maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 15:42:
En als je @home hebt kan het zijn dat je het helemaal niet binnen krijgt, Ik ben nu al 2 weken aan het wachten op die mail! :( volgens ms zou het zijn dat @home standaard deze mails naar de BIN verwijst??? vaag maar waar
Zou ut maybe kunnen dat de service er dan uit ligt? Ik zal ff een ander .nl adres proberen!

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
schop.. ik had dus op een ander adres (@onetelnet) na een dag een mail.. bij het 1ste adres nog steeds niet :'(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1