Toon posts:

upgraden surepath bios ver 0.02

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ben in het bezit van een ibm aptiva(helaas)
Ik wil mijn bios upgraden (16-10-99)
Waar vind ik die en hoe doe ik het.
bij voorbaat dank.

John :'(

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Heb je zelf al gezocht?

Ow, en welkom op GoT! :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hai jogi. Welkom op GoT :)

Je zult wat meer informatie moeten geven voordat we je kunnen helpen, zoals om welk type het precies gaat en indien mogelijk ook type moederbord etc.

Hoe een BIOS te flashen staat ten eerste hoogstwaarschijnlijk in de readme.txt die bij de nieuwere versie zit, en staat hier op GoT vast ook al wel te vinden. Zoek dan wel in Processors, Mobo's & Geheugen, aangezien deze vraag niets met Windows te maken heeft past het niet echt in Windows Operated Systems ;)

Open dus maar een nieuw topic in het goede forum, maar zoek dan eerst even op onder andere de IBM support site. Lees voordat je het daar vraagt trouwens wel even de FAQ's etc. die daar bovenin staan, en geef vooral ook aan om welk type het gaat en waar je gezocht hebt op de websites - we gaan er namelijk van uit dat je eerst zelf probeert te zoeken.

Succes :)

Edit: ik vergeet het bijna: zoek ook op GoT en Google even, bijv. op 'BIOS flashen'

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.