Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Verwijderd
940.000
Ook de beste trick? 400.000 ( weet niet wat allemaal maar veel wallride en manual )
127000 (perfect nollie up + 720 big mute)
Dus, CAN YOU BEAT ME...[/quote]Die UP lukt bij mij eigenlijk nooit, ik land altijd erlangs, hoe moet je hier aan komen rijden?
B.T.W. mijn high score is 107.766
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
hoogste score voor 1 truuk:
33.600 , voor een "360 Kickflipto Indy, Humpty Humps, Indy Nosebone"
De Humpty Humps is overigens vrij eenvoudig te halen, ik wil alleen eens weten hoe ik zo'n wall-ride doe en de "manual". Ik heb het één keer voor elkaar gekregen, maar weet niet meer hoe...
Iemand tips?
Bericht hierboven
ik heb er wel eentje voor de geïnteresseerden:
De Humpty humps:
Vrij lastig te omschrijven, maar duidelijk is dat je eerst _veel_ snelheid moet hebben, anders red je het niet.
Dan rijd je in een beetje schuine hoek richting de rechterzijde van de 1e "pool". Hier staat ook een soort mast voor de vlag met de tekst "Bienvenue a Marseille".
Als je genoeg vaart hebt kan je springen vanaf de 1e bult tot over de 2e, door van de semi-quarterpipe gebruik te maken. Als je dit lukt, heb je een hupty-hump gemaakt, waar je minimaal iets van 25.000 punten voor krijgt.
Vanaf de andere zijde (uit de rechterpool) kan je hem ook maken, je moet dan wederom een hoop snelheid hebben en op het juiste punt weten in de snijden, maar het is zeker de moeite!
Ik heb tot nu toe nog niet veel anders dan een flip en een flinke grap kunnen maken, maar dat is ook omdat ik pas een paar uur doorheb hoe het moet en ik ook nog moet werken
Ok, nu wacht ik op jullie tips
Bericht hierboven
Verwijderd
ga vavaf waar je begint recht naar voren, dan kom je bij het begin van die 1ste pool. vanaf hier kan je boven op die banner met "Bienvenue a Marseille" spingen. als je erop staat spring je er een paar keer op en als je aan het einde van de banner bent spring je vanaf hier op die lantaarn paal "of wat het ook is" daarop spring je vrolijk verder tot het einde, spring er vervolgens met een 360 vanaf.. als het een beetje meezit hebbie in 1 keer 110.000 punten.
beetje wazig uitgelegd, maar ik hoop dat iemand er wat aan heeft.
hoogste score die ik daar op die banner heb gemaakt is 136.000.
hoogste totaalscore van mij is 370.000
Zo'n UP is zeer simpel (keb zelfs een paar keer UP! UP!! gehaald) je moet gewoon heel recht naar die "quarter pipe ramp" (die smalle met pijl errop...) rijden en dan bijvoorbeel een big mute ofzo maken.
Dat truukje van dicrapio wil me trouwens maar niet lukken (spring er steeds overheen:))
manual is btw gewoon up down na elkaar
Euh wat de wallrides betreft, het lukt me nu ook, blijft alleen de "manual" over...
Overigens is er een "glitch"met de wallride, maar die lukt me nog niet (zie www.sportplanet.com/thps/ ongeveer op de helft.)
Verder ben ik nog met die stalls enzo aan het klooien...
Suc6 allemaal!
Bericht hierboven
Verwijderd

in dat secret stukje gehaald.. je weet wel waar je eerst die plank weg moet rossen.. je maakt een paar van die wall ride's en blijft vevolgens rondjes rijden met v ingedrukt.. en tadaaaaaaaaaaa...
screenshot is een beetje donker..
naja wel de hoogste score
Wat nog makkelijker is, de muur links pakken, met de twee "boxes" ervoor, dan kan je langer blijven draaien
Ik krijg wel telkens last van mijn vingers overigens en ben ook redelijk duizelig
Maareuh dit is een "glitch" het is niet normaal om zo te scoren zegmaar. Volgens mij heb ik dan nog steeds de hoogste score zonder zo'n glitch te gebruiken
Bericht hierboven
Verwijderd
Verwijderd
146538 is mijn hoogste aantal punten voor 1 truukje... NIET met die lame UP UP enzo... Gewoon grinden + kickflips + manualtjes enzo... Pure skills dus...
Verwijderd
Wil je a.u.b. eens uitleggen hoe je aan zo'n hoge score komt in dat geheime level?
Het wil me maar niet lukken.
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Dicaprio, wil je a.u.b. wat meer uitleg geven?
Bij voorbaat dank.
Dan rijd je tegen de muur op, nu spring je er niet weer af en houdt je de grind-knop ingedrukt, maak een rondje of 12 en ga dan eens een andere sprong doen, je ziet nu dat je heel veel puntjes verdiend. Het is niet helemaal een eerlijke manier, maar ach het is wel grappig (ik heb op deze manier ook wel eens ruim 4.000.000 puntjes gescoord
Suc6
Bericht hierboven
Verwijderd
Is het a.u.b. mogelijk om deze glitch a.d.h.v. enkele screenshots te verduidelijken + te vermelden welke toetsen ik moet indrukken (toetsenbord)?
Liefst zo uitgebreid mogelijk.
Eeuwige dank verzekerd.
ik heb denk ik nog wel een of ander screenshotje met die truc...
nou, niet hier dus:). Je springt eerst op die banner, dan op de lamp aan het eind van die banner, en dan kan je nog manuals en grind maken aan de rand van de pool.
Bericht hierboven
Verwijderd
Wees gewoon kewl net zoals mij en haal 560k zonder dat gelame
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik heb het ff snel in elkaar geflansd, dus echt mooi is het niet te noemen

In het rode hokje moet je dus zien aan te komen, ongeveer vanuit de hoek waarin er nu gereden wordt. De tricks die je uithaalt in de lucht mag je zelf verzinnen
(Probeer zo ff die andere te doen)
Bericht hierboven

Je rijdt hier dus zegmaar richting die "wall" maar eerst een stukje omhoog, dan spring je en druk je meteen op "v" ("y" op je MS-gamepad) en dan rijd je op de muur, door een beetje omhoog te sturen houdt je het soms langer vol op de muur.
Als je nu ervanaf rijdt, houdt je de "v" ingerukt en blijf je cirkeltjes rijden. Dan komt het vanzelf wel goed
Bericht hierboven
Verwijderd
1) Als ik dus een wallride (eerst springen, daarna v indrukken) doe op de muur op het bovenstaande plaatje haal ik hoogstens 1000 punten.
Aangezien ik niet snap wat je bedoelt met "cirkeltjes rijden" , vrees ik dat ik toch nog iets verkeerd doe, of toch niet?
2) Kun je a.u.b. ook bij de glitch in het secret level uitleg geven a.d.h.v. enkele screenshots?
Bij voorbaat dank.
Je blijft dus die "v" indrukken, daarna ga je op de grond cirkeltjes rijden. Gewoon rondjes dus, geen truuks, maar alleen draaien (wel de hele tijd in de zelfde richting). Als je namelijk rondjes rijdt (crikels, whatever) dan denkt het spel dat je nog steeds in de lucht bent en daar draait... Duidelijker kan ik het denk ik niet uitleggen... suc6
Bericht hierboven
355500 in 2 min.
127000 voor PERFECT 900 NOLLIE UP! + BIG MUTE:p
Verwijderd
Ik heb de echte versie al uitgespeeld
En als je zoveel voor een trucje haalt moet je toch ook meer dan 500K kunnen halen:)
Jullie kunnen nog wel screenshots verwachten!
Hoogste score: 355500
Hoogste score thuis: 280000
Beste truukje: 127000
Beste truukje thuis: 80000
Iemand een idee hoe dit in vredesnaam kan. Ik vind dit namelijk wel erg weird:P.