Hoogste score TONY demo-level

Pagina: 1
Acties:

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Dit leek me wel een coole topic, die van mij is:

355500 punten in die 2 minuten

Mijn beste trucje was iets van:

127000 (perfect nollie up + 720 big mute)

Dus, CAN YOU BEAT ME...

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
...

Verwijderd

Ofcourse i can beat u :)

940.000

Ook de beste trick? 400.000 ( weet niet wat allemaal maar veel wallride en manual )

Verwijderd

Ben er helemaal stil van...

• X-Terminator187
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 20:17 schreef Foxz het volgende:
127000 (perfect nollie up + 720 big mute)

Dus, CAN YOU BEAT ME...[/quote]Die UP lukt bij mij eigenlijk nooit, ik land altijd erlangs, hoe moet je hier aan komen rijden?

B.T.W. mijn high score is 107.766

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Euh highscore 113936 geloof ik,
hoogste score voor 1 truuk:
33.600 , voor een "360 Kickflipto Indy, Humpty Humps, Indy Nosebone"
De Humpty Humps is overigens vrij eenvoudig te halen, ik wil alleen eens weten hoe ik zo'n wall-ride doe en de "manual". Ik heb het één keer voor elkaar gekregen, maar weet niet meer hoe...

Iemand tips?

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Euh geen tips?

ik heb er wel eentje voor de geïnteresseerden:

De Humpty humps:

Vrij lastig te omschrijven, maar duidelijk is dat je eerst _veel_ snelheid moet hebben, anders red je het niet.

Dan rijd je in een beetje schuine hoek richting de rechterzijde van de 1e "pool". Hier staat ook een soort mast voor de vlag met de tekst "Bienvenue a Marseille".
Als je genoeg vaart hebt kan je springen vanaf de 1e bult tot over de 2e, door van de semi-quarterpipe gebruik te maken. Als je dit lukt, heb je een hupty-hump gemaakt, waar je minimaal iets van 25.000 punten voor krijgt.

Vanaf de andere zijde (uit de rechterpool) kan je hem ook maken, je moet dan wederom een hoop snelheid hebben en op het juiste punt weten in de snijden, maar het is zeker de moeite!

Ik heb tot nu toe nog niet veel anders dan een flip en een flinke grap kunnen maken, maar dat is ook omdat ik pas een paar uur doorheb hoe het moet en ik ook nog moet werken :)

Ok, nu wacht ik op jullie tips ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

andere truuk om veel punten binnen te halen..

ga vavaf waar je begint recht naar voren, dan kom je bij het begin van die 1ste pool. vanaf hier kan je boven op die banner met "Bienvenue a Marseille" spingen. als je erop staat spring je er een paar keer op en als je aan het einde van de banner bent spring je vanaf hier op die lantaarn paal "of wat het ook is" daarop spring je vrolijk verder tot het einde, spring er vervolgens met een 360 vanaf.. als het een beetje meezit hebbie in 1 keer 110.000 punten.
beetje wazig uitgelegd, maar ik hoop dat iemand er wat aan heeft.

hoogste score die ik daar op die banner heb gemaakt is 136.000.
hoogste totaalscore van mij is 370.000

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Oke, maaruh die 930.000 lijken mij toch wel een beetje aan de erg hoge kant...

Zo'n UP is zeer simpel (keb zelfs een paar keer UP! UP!! gehaald) je moet gewoon heel recht naar die "quarter pipe ramp" (die smalle met pijl errop...) rijden en dan bijvoorbeel een big mute ofzo maken.

Dat truukje van dicrapio wil me trouwens maar niet lukken (spring er steeds overheen:))

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>, ik wil alleen eens weten hoe ik zo'n wall-ride doe en de "manual". Ik heb het één keer voor elkaar gekregen, maar weet niet meer hoe...[/quote]wallride = gewoon grinden tegen de muur aan.. als je op die muur links van het startpunt wil komen.. moet je schuin aanrijden.. spring grind spring grind dan zit je er op.. kickflip of iets dergelijks.. spring er af met wat truucjes en grind op de dumpster.. dan daar afspringen manual verder.. 40 of 50 duizend puntjes of zoiets..

manual is btw gewoon up down na elkaar

Verwijderd

hey ik ken nou de sacktap ofzo maar hoe doe je die andere specials?

• nikao

Verwijderd

Ik kan "THE 900" >:)
lees de readme staat in welke keys je nodig hebt voor de specials...

• Floor-is

Floor-is

5.2

ik heb nu net 48330 punten gehaald met de Humpty-Humps, ik denk dat dat wel redelijk de moeite wordt :P

Euh wat de wallrides betreft, het lukt me nu ook, blijft alleen de "manual" over...
Overigens is er een "glitch"met de wallride, maar die lukt me nog niet (zie www.sportplanet.com/thps/ ongeveer op de helft.)

Verder ben ik nog met die stalls enzo aan het klooien...
Suc6 allemaal!

Bericht hierboven

Verwijderd

JAHOEEEEE ik heb de hoogste score :)

Afbeeldingslocatie: http://www.netfreaks.tmfweb.nl/tonyhighsore.jpg
>:) :) :)
in dat secret stukje gehaald.. je weet wel waar je eerst die plank weg moet rossen.. je maakt een paar van die wall ride's en blijft vevolgens rondjes rijden met v ingedrukt.. en tadaaaaaaaaaaa... :) :)
screenshot is een beetje donker.. :(
naja wel de hoogste score :) :) >:)

Verwijderd

Ik heb 71347 :(

• Floor-is

Floor-is

5.2

YEEHAA ik krijg het ook voor mekaar!

Wat nog makkelijker is, de muur links pakken, met de twee "boxes" ervoor, dan kan je langer blijven draaien :)
Ik krijg wel telkens last van mijn vingers overigens en ben ook redelijk duizelig :P

Maareuh dit is een "glitch" het is niet normaal om zo te scoren zegmaar. Volgens mij heb ik dan nog steeds de hoogste score zonder zo'n glitch te gebruiken :) (113960)

Bericht hierboven

Verwijderd

ja ok :) tis niet helemaal eerlijk, maar wel leuk >:) had net nog een veel hogere.. iets meer dan 13 miljoen.. maar toen ie de boel ging optellen ging het spel bij 10 miljoen aardig flippen... op tilt?? >:)

Verwijderd

Jah dat soort bugjes kunnen we allemaal wel gebruik van gaan maken... Echte skills heb je daar niet voor nodig... En Japio?? 900.000? Geef mij daar maar eens een screenie van...
146538 is mijn hoogste aantal punten voor 1 truukje... NIET met die lame UP UP enzo... Gewoon grinden + kickflips + manualtjes enzo... Pure skills dus...
Afbeeldingslocatie: http://mm-clan.gamepoint.net/tony1.jpg

Verwijderd

RE dicaprio:

Wil je a.u.b. eens uitleggen hoe je aan zo'n hoge score komt in dat geheime level?
Het wil me maar niet lukken. :'(

Bij voorbaat dank. :)

Verwijderd

Lindsay, kijk hier maar ff http://www.sportplanet.com/thps/pcdemo.html
kijken bij Glitches.. :)

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Mij lukt, ondanks de link, die glitch ook niet hoor. Maar eigenlijk is het maar goed ook anders verneuk je heel het spel.

Verwijderd

Idd, lukt mij ook niet. :'(
Dicaprio, wil je a.u.b. wat meer uitleg geven?

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ok, je rijdt richting een muur met een obstacel ervoor waardoor je omhoog kunt springen. Dan spring je en druk je gelijk daarna op de "grind-knop" (Toetsenbord: "v", Gamepad "x" (soms "y"))
Dan rijd je tegen de muur op, nu spring je er niet weer af en houdt je de grind-knop ingedrukt, maak een rondje of 12 en ga dan eens een andere sprong doen, je ziet nu dat je heel veel puntjes verdiend. Het is niet helemaal een eerlijke manier, maar ach het is wel grappig (ik heb op deze manier ook wel eens ruim 4.000.000 puntjes gescoord :o)
Suc6

Bericht hierboven

Verwijderd

Hartelijk bedankt Floris, maar het wil nog steeds niet lukken. :( :'(

Is het a.u.b. mogelijk om deze glitch a.d.h.v. enkele screenshots te verduidelijken + te vermelden welke toetsen ik moet indrukken (toetsenbord)?
Liefst zo uitgebreid mogelijk.

Eeuwige dank verzekerd. :)

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Ja dat zou wel zwaar oke zijn...

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46

duderuud

Sliden is koel

Koel man, ennuh, ik heb dagen lang geoefend om op die banner te springen, en dat lukt me nu ook aardig, heb zelf een keer 100k punten ermee gehaald in een keer:)

ik heb denk ik nog wel een of ander screenshotje met die truc...

edit:
nou, niet hier dus:). Je springt eerst op die banner, dan op de lamp aan het eind van die banner, en dan kan je nog manuals en grind maken aan de rand van de pool.

Motor-Forum.nl

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik ga wel ff proberen om een aantal screenshots te bouwen een een verhaaltje erbij te zetten. Het zal ewl wat tijd kosten enzo, maar owkee. ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

Zoveel moeite voor zo'n lame bug :r :)
Wees gewoon kewl net zoals mij en haal 560k zonder dat gelame :)

• blouweKip
  • Laatst online: 18-02 00:09
Shit, ik haal slechts 132.214 met een paar "humpty humps".

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Ja Sn@ke, maar het is gewoon GEINIG. Dus alvast bedankt Floris...

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ok eerst maar een snapshot voor de humpty-hump.
Ik heb het ff snel in elkaar geflansd, dus echt mooi is het niet te noemen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp?i=973030918.jpg

In het rode hokje moet je dus zien aan te komen, ongeveer vanuit de hoek waarin er nu gereden wordt. De tricks die je uithaalt in de lucht mag je zelf verzinnen :P

(Probeer zo ff die andere te doen)

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Okee hier is de andere:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/973031797.jpg

Je rijdt hier dus zegmaar richting die "wall" maar eerst een stukje omhoog, dan spring je en druk je meteen op "v" ("y" op je MS-gamepad) en dan rijd je op de muur, door een beetje omhoog te sturen houdt je het soms langer vol op de muur.

Als je nu ervanaf rijdt, houdt je de "v" ingerukt en blijf je cirkeltjes rijden. Dan komt het vanzelf wel goed :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Hartelijk bedankt Floris. :)

1) Als ik dus een wallride (eerst springen, daarna v indrukken) doe op de muur op het bovenstaande plaatje haal ik hoogstens 1000 punten.
Aangezien ik niet snap wat je bedoelt met "cirkeltjes rijden" , vrees ik dat ik toch nog iets verkeerd doe, of toch niet? :?

2) Kun je a.u.b. ook bij de glitch in het secret level uitleg geven a.d.h.v. enkele screenshots?

Verwijderd

Omhoog ermee. :)

• nikao
je moet wel 2x snel achter elkaar wallride doen.. dan kom je boven op die muur te grinden.. paar truukjes doen . afspringen met truukjes.. en op dumpster landen verder grinden.. truukje afspringen .. manual landen. en verder

• Floor-is

Floor-is

5.2

Euh je springt dus, drukt op "v" en blijft die indrukken, ook al ben je allang van de muur af.

Je blijft dus die "v" indrukken, daarna ga je op de grond cirkeltjes rijden. Gewoon rondjes dus, geen truuks, maar alleen draaien (wel de hele tijd in de zelfde richting). Als je namelijk rondjes rijdt (crikels, whatever) dan denkt het spel dat je nog steeds in de lucht bent en daar draait... Duidelijker kan ik het denk ik niet uitleggen... suc6

Bericht hierboven

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
THXZ, maar post 's nog wat scores. ZONDER GLITCH...

355500 in 2 min.

127000 voor PERFECT 900 NOLLIE UP! + BIG MUTE:p

Verwijderd

746300 is me top... toptruuc maar 240k ofzo

Verwijderd

580k is mijn score in 2 mins, 380k met een stunt

Verwijderd

Voor mij zit meer dan 140k er niet in per truukie... En een max van 560k ofzo.... Speel nou ook geen demo meer :)
Ik heb de echte versie al uitgespeeld :)

• nikao
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>580k is mijn score in 2 mins, 380k met een stunt[/quote]haal je zoveel in 1 sprong.. maar dan niet meer dan 200k in 2 minuten?

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Ja ik vind die 380 ook wel heel erg veel, wat was dat eigenlijk...
En als je zoveel voor een trucje haalt moet je toch ook meer dan 500K kunnen halen:)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46

duderuud

Sliden is koel

In het weekend ga ik weer onwijs oefenen! Ik ken pas 10% van de trucjes, en ik heb nog een probleem, voor het eerst in mijn leven speel ik nu met een MS Gamepad, moet verschrikkelijk wennen!

Jullie kunnen nog wel screenshots verwachten!

Motor-Forum.nl

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Ook wel maf, bij de computer van iemand anders (een PIII600+geForceDDR) haal ik hogere scores, terwijl ik daar maar een uurtje heb gespeeld. En dat terwijl ik thuis elke dag minstens een halve uur die demo zit te spelen (heb op dit moment geen ander spel:(). Ik heb trouwens een PIII450+ViperII, maar ook bij mij doet ie het gewoon even goed (super vloeiend dus). Ook heb ik bij hem de hoogste score gehaald... En dat allemaal in dat ene uurtje. Even het verschil:

Hoogste score: 355500
Hoogste score thuis: 280000

Beste truukje: 127000
Beste truukje thuis: 80000

Iemand een idee hoe dit in vredesnaam kan. Ik vind dit namelijk wel erg weird:P.

Pagina: 1