[adsl] fout in de aanmelding bij Hcc?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 19:58

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Heb me vanmorgen aangemeld via de website van Hccnet voor Adsl.
Nadat ik het complete aanmeldformulier heb ingevult en verzonden, kreeg ik alleen maar een wit scherm. Ik heb nog steeds geen bevestigingsmailtje gekregen van Hcc. Is dit normaal of is er wellicht iets mis gegaan?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
is dit het waard om een topic over te openen?

probeer het nog eens

suc6

Verwijderd

Probeer het inderdaad nog eens. Als je straks twee mailtjes krijgt, reageer je er toch maar op een.

Verwijderd

Je kan beter nog ff een keer invullen. Beter een keer teveel dan dat je helemaal niets ontvangt.

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 19:58

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
het probleem is echter dat hij wel doorgeeft dat er een aanvraag is gedaan op het adres. Maar een bevestigingsmailtje heb ik nog niet gehad ( die dingen zijn toch automatisch gegenereerd en binnen 1 minuut doorgemaild).
Ook geen scherm waarop stond dat de aanvraag gelukt was, maar alleen een wit scherm??

Verwijderd

Sebje schreef op 30 september 2002 @ 14:56:
het probleem is echter dat hij wel doorgeeft dat er een aanvraag is gedaan op het adres. Maar een bevestigingsmailtje heb ik nog niet gehad ( die dingen zijn toch automatisch gegenereerd en binnen 1 minuut doorgemaild).
Ook geen scherm waarop stond dat de aanvraag gelukt was, maar alleen een wit scherm??
Misschien kun je dit even melden bij HCCnet door ze te mailen ;).

Ik kan het email adres niet zo gauw vinden. Iets van adsl@hccnet.nl

Verwijderd

Ik vind het dan al een te amateuristische site, dan ga ik al naar een andere provider!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Gewoon nog eens bestellen. Mocht je dan per ongeluk toch 2x een aanvraag hebben gedaan, zullen ze er vanzelf wel 1 cancelen, of je even bellen voor info.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.