Asus P4S533 met PC3200 geheugen.

Pagina: 1
Acties:

• spoon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:05
Ik kom er nog steeds niet uit. Heb een een review gelezen dat mijn Asus moederbord PC3200 geheugen slikt.
Link: http://www.xbitlabs.com/mainboards/sis645dx/

Nou ben ik er nog niet uit wat de bedoeling is. Moet je je geheugen nu overklokken of kan je er een reepje inzetten van PC3200 :? :?

Als er dus nieuw geheugen inmoet, welk merk is hier het beste geschikt voor? Heb gehoord dat Corsair wel erg goed is.

Heeft iemand van jullie ook dit moederbord, maardan met PC3200 geheugen erin. Wat is jullie mening, is het moederbord nu sneller of merk je er niet echt veel van??

Verwijderd

PCxxxx staat voor de snelheid die het aan kan niet waar het op loopt

het kan er in jah, wil je je FSB flink gaan overclocken dan is het zelfs aan te raden

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Heb gehoord dat Corsair wel erg goed is.
Dat is het ook, als je de heatspreader versie hebt.

PC3200 (400) is geen officiele standaard en zegt alleen maar dat het op 400MHz zou moeten kunnen lopen, maar de vraag is of je moederbord dat pikt icm dat geheugen.

Ik zou zeggen, ga reviews zoeken.

offtopic:
Abbadon (1337 mod), weet wel veel van geheugen enz... als je geluk hebt komt die hier langs

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

PC3200 staat puur voor de maximale data doorvoer van het geheugen (3,2 Gb/s).
Daarbij komt dat dit geheugen op 2x200MHz (DDR400) draait. Dit zijn allemaal specs die aangeven waarop het geheugen zeker nog stabiel draait. Is dus niet waarop het op ieder mobo draait.

En over je mobo, heb hetzelfde, deze kan deze geheugensoort makkelijk op die snelheid laten draaien. Kijk maar eens naar dit TOPIC :)

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server