Toon posts:

Welk project is geschikt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draaide rc5 alleen nu is dat dus klaar. zoals u zult weten.

Dat was allemaal wel duidelijk voor me hoe te instaleren ed. Maar nu heb ik al een paar dagen met eccp zitten klooien en krijg het niet goed voor elkaar. Ik wil graag iets wat gewoon werkt. zonder al te veel moeite anders kap ik er maar helemaal meej. Mijn vraag is nu wat is een beetje makkelijk in te stellen?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

ECCp is heel makkelijk in te stellen, ik hoefde alleen maar gebruikersnaam in te vullen, en gaan met die banaan.
Dat je niet door kennisnet heen kan, of met moeite heeft niet zoveel met het project te maken, maar gewoon met kennisnet.

Juist

Verwijderd

ECCp is eigenlijk heel makkelijk in te stellen volgens mij. Bij mij was het in ieder geval zo gebeurd. RC5 vond ik moeilijker, maar goed.
Als ECCp niet wil werken kan je natuurlijk ook wel OGR gaan doen, niet dat ze de power daar zo hard nodig hebben, maar dat is wel gewoon de zelfde client als die van RC5

Verwijderd

Topicstarter
Jeldert schreef op 30 september 2002 @ 13:43:
ECCp is heel makkelijk in te stellen, ik hoefde alleen maar gebruikersnaam in te vullen, en gaan met die banaan.
Dat je niet door kennisnet heen kan, of met moeite heeft niet zoveel met het project te maken, maar gewoon met kennisnet.
Dat snap ik ook. Ik zit hier niet te schelden op ECCP maar ik kom dus echt niet door de proxy heen ik zie net in de stats dat ik er wel door heen ben gekomen dus ik ga nu verder met uitproberen.
Handig dat ik nu niet meer weet hoe ik de instellingen toen had staan.

• el_salvador
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12-2023

el_salvador

njah das duidelijk

doe eens gek, draai binnen je netwerk een eccp proxy?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 13:41:
Ik draaide rc5 alleen nu is dat dus klaar. zoals u zult weten.

Dat was allemaal wel duidelijk voor me hoe te instaleren ed. Maar nu heb ik al een paar dagen met eccp zitten klooien en krijg het niet goed voor elkaar. Ik wil graag iets wat gewoon werkt. zonder al te veel moeite anders kap ik er maar helemaal meej. Mijn vraag is nu wat is een beetje makkelijk in te stellen?
als je je koe op ogr zet werkt het hetzelfde als bij rc5 :?

• Stoomboot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 14:37
Ik doe nu aan D2OL, tis heel makkelijk, gwoon installen naam/mail invullen ff aanmelden bij DPC en klaar, enige nadeel is wel dat de client 10mb is en veel geheugen vreet, maar daar heb ik zelf geen last van....

#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!

Pagina: 1