nee, zou bijna geen verschil maken als je de waterblokken veranderd.Kijk maar een vergelijkend review op
www.liquidninjas.com.
Enkele verbeteringen : koop 2 black Ice Extreme radiatoren ipv. die swiftech Hayden Radiator, plaats ze paralel en koop een eheim 1250, want voor twee van deze readiatoren in je syteem heb je aardig wat flow nodig.Ik denk dat 1 Blac Ice Extreme ook wel beter koelt als de swiftech hayden Radiator, moet je alleen wel 2 ventilatoren erop zetten (1 blazen en 1 zuigen) De 2 ventilatoren zou ik vervangen door de papst 4412FGML (67 CFM en 32 Db).Als je voor 1 Black Ice Extreme gaat kan je beter de eheim pomp die je nu hebt houden, want de toegevoegde waarde van de eheim 1250 is er dan niet meer, geeft alleen maar meer warmte af aan je water .
Mijn systeem gaat worden:
Behuizing : Coolermaster ac-110, met blowhole 120 mm aan bovenkant(voor radiator) en 120 mm blowhole aan de achterkant.(naast moederbordtray, voor radiator)) en 2x120 mm blowhole zijkant ter hoogte van videokaart en CPU
Fans: 4x 120 mm panaflos L1A (69 CFM en 30 DB)
controller Fans: Rheobus(waterkoeling is wel voor stillte en 4 Fans van 30Db maken toch nog aardig wat geluid),
Radiatoren: 2x Black Ice Extreme chrome(parallel)
Slang: tygon tubing(clear) met 1/2 inch ID
Pomp:eheim 1250
Reservoir: Dangerden reservoir
Waterblok CPU : nieuwe swiftech CPU blok voor Pentium 4 , komt over een weekje of 2 uit, heeft aansluitingen voor slangen met een 1/2 inch ID
Waterblok GPU : nieuwe swiftech block die universeel is voor radeon 9700 en geforce 4 , met dezelfde aansluitingen.(komt over een week uit)
eventueel(waarschijnlijk wel) later nog TECS toegevoegd)
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)