DPC ECCp-109 hitparade van 29 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 570 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo, die twee posts hadden totaal niets met elkaar te maken, vandaar ook twee Posts.
Anders krijg je zo een goelash als jouw posts :)
N/O eh!
ok, back to crunch, zoals ik ergens gelezen heb, elke post dat je doet, is 0.00001 dptje waard, en zeg nu, wat is het belangrijkste? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach voor vandaag maakt dat ene 0.00001 dptje ook niet meer uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lke post dat je doet, is 0.00001 dptje waard, en zeg nu, wat is het belangrijkste?
posten? >:) }:O :P :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! Gisteren hebben we wel gewonnen, en wat een output jonges toch, als we dit kunnen aanhouden winnen we zo!
Ars hun gauntlet gaat sowieso stoppen op 7 oktober.
code:
1
2
1.   14448807 Ars Technica TVM 124045 (836) 
2.   12025396 Dutch Power Cows 125746 (857)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 06:38:
Woei! Gisteren hebben we wel gewonnen, en wat een output jonges toch, als we dit kunnen aanhouden winnen we zo!
code:
1
2
1.   14448807 Ars Technica TVM 124045 (836) 
2.   12025396 Dutch Power Cows 125746 (857)
Zijn ze nog bezig in de gauntlet dan? Dacht dat dit kwam doordat ze gewoon veel rc5 members erbij hadden? :?

btw:
1. 8 40348 [DPC]Noizy_Cows 828491 Dutch Power Cows (0)
En daarmee ook 1e in de dagstats als ik mij niet verkijk :P...DPC for presidence again :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naaiz flush NC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt die proxy server er uit? http://eccp.student.utwente.nl/index.html
staan hier een hele zooi DPtje te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat die gauntlet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Definitie van de Ars gauntlet :
ze zetten tijdelijk extra power in van andere projecten (Seti, RC5, etc) op dit ECCp project voor een bepaalde duur (in dit geval tot 7 oktober).
Dit geeft hun een boost in de stats, maar uiteraard ook een vertekend beeld.
Want als wij ze nu verslaan in de dailies, ondanks hun gauntlet, halen we ze zeker in nadat die gauntlet gedaan is!

/edit : Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:19

Theuno

Da Devil Crew

To Flapmo:

Helaas kon ik gisteren dat gat niet dichten, anders had ik het wel even gedaan.... maar als er de volgende keer een gat is wat door mij (uh, correctie ons: Team Theuno >:) ) gedicht kan worden dan zullen we het zeker doen.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 07:52:
Definitie van de Ars gauntlet :
ze zetten tijdelijk extra power in van andere projecten (Seti, RC5, etc) op dit ECCp project voor een bepaalde duur (in dit geval tot 7 oktober).
Dit geeft hun een boost in de stats, maar uiteraard ook een vertekend beeld.
Want als wij ze nu verslaan in de dailies, ondanks hun gauntlet, halen we ze zeker in nadat die gauntlet gedaan is!

/edit : Typo
sstttttt zeg dat nou niet :p Zeg gewoon WE NEED HELP :p Assimileren die pjoeters!!!!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow... ik heb ff de trayicon van me ECCP-Client aangepast naar de DPC-Koe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:03
ben ik nou lid van DPC of niet.. ik probeer al een week lang te joinen maar ik snap niet waarom het niet lukt..

http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/ daar bij all users sta ik op 3000 zoveelste plek onder de naam makingbones email adres= smaij@hotmail.com

doe ik iets fout. ik heb het op meerdere manieren geprobeerd. via de eerste post van dit topic, via bovenstaande site enzow.. ik snap het niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-05-2021
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 09:23:
Zow... ik heb ff de trayicon van me ECCP-Client aangepast naar de DPC-Koe :9~
Welke client? Ken's? Zo ja, gimmi >:)

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killa schreef op 01 oktober 2002 @ 10:37:
[...]

Welke client? Ken's? Zo ja, gimmi >:)
Gewoon ff zelf doen, is niet moeilijk hoor. Hint : google even op "Resource hacker" :P
Schitterend progje. Als je dan een .ico hebt van een koetje zit ie er zo in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

smaij schreef op 01 oktober 2002 @ 10:34:
ben ik nou lid van DPC of niet.. ik probeer al een week lang te joinen maar ik snap niet waarom het niet lukt..

http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/ daar bij all users sta ik op 3000 zoveelste plek onder de naam makingbones email adres= smaij@hotmail.com

doe ik iets fout. ik heb het op meerdere manieren geprobeerd. via de eerste post van dit topic, via bovenstaande site enzow.. ik snap het niet :|

Ik heb het net geprobeerd door dat email adres in te vullen in het vakje onder de DPCH, en hij deed het gewoon hoor.
Als het goed is heeft ie een mailtje gestuurd naar je hotmail adres met daarin een link. Door op die link te klikken maak je je deelname definitief

Alvast welkom als nieuwe user :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
KoW schreef op 01 oktober 2002 @ 22:48:

[...]

Ik heb het net geprobeerd door dat email adres in te vullen in het vakje onder de DPCH, en hij deed het gewoon hoor.
Als het goed is heeft ie een mailtje gestuurd naar je hotmail adres met daarin een link. Door op die link te klikken maak je je deelname definitief

Alvast welkom als nieuwe user :)
Hij had zijn probleem tegelijker tijd ook in de nieuwe hitparade geplaatst.
Makingbones staat inmiddels op plek 472 binnen DPC :)

...

Pagina: 1 2 Laatste