ADSL kan volgens mij niet zonder telefoon abo.
MSX 2 rulez more
Ik wett het niet zeker, maar volgens mij heb je met alle ADSL abbonementen in Nederland nog altijd een telefoonlijn bij KPN nodig.
ADSL wordt alleen geleverd met een basis KPN telefoonabo. Met belbudget kan je geen ADSL nemen
JPS
Kzou zeggen kijk bij verschillende aanbieders, bij de eisen....Twilight schreef op 30 september 2002 @ 12:55:
Ik ga binnenkort op mezelf wonen en aangezien ik geen spraaktelefonie nodig heb en wel (data) ADSL ben ik benieuwd wie dat kan aanbieden.
Kabelinternet wil ik niet aangezien Casema daarvan de provider is
Iemand?
Als daar casema is, is daar ook wanadoo.Twilight schreef op 30 september 2002 @ 12:55:
Ik ga binnenkort op mezelf wonen en aangezien ik geen spraaktelefonie nodig heb en wel (data) ADSL ben ik benieuwd wie dat kan aanbieden.
Kabelinternet wil ik niet aangezien Casema daarvan de provider is
Iemand?
Dat bevalt hier uitstekend.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
altijd ja
enige optie is kabelinternet
maar ik kan je geruststellen ik heb zelf Casema Wanadoo Premium 512kbit, en dat doet wat het belooft. Kijk maar op www.speedtest.nl als je me niet gelooft, casema komt daar ook erg goed naar voren. Sinds ze in de media zo slecht bekend stonden zijn ze enorm verbeterd
enige optie is kabelinternet
maar ik kan je geruststellen ik heb zelf Casema Wanadoo Premium 512kbit, en dat doet wat het belooft. Kijk maar op www.speedtest.nl als je me niet gelooft, casema komt daar ook erg goed naar voren. Sinds ze in de media zo slecht bekend stonden zijn ze enorm verbeterd
ADSL zonder telefoonlijn?
Er loopt hier al een uitgebreid draadje over
Stond een klein stukkie naar beneden.
Er loopt hier al een uitgebreid draadje over
Stond een klein stukkie naar beneden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()