Mist effect bij ramen

Pagina: 1
Acties:

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Ik begin me af tevragen of het niet mooier zou zijn om bij het maken van een raam in je case de achterkant van het plexiglas (licht) te schuren waardoor je een mist effect krijgt. Ook krijg je niet dat de inhoud duidelijk zichtbaar is en de lamp zelf ook niet wat een beetje meer mysterieuzer overkomt.

Als voorbeeld geleend uit een topic van Oliviertje

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/oliviervherpt/GOT/142-4274_IMG.JPG

Zoals je ziet ligt de lamp onderin waardoor je naar boven toe een lichtafname hebt.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/oliviervherpt/GOT/142-4280_IMG.JPG

De lamp onderin is duidelijk zichtbaar.

Hmm, dat brengt me op een ander idee. Heeft iemand al wel een een rookmachine in de kast gebouwt. Dat kun je tijdens een lan-party op een knopje drukken, waardoor er rook uitkomt. En dan met een strak gezicht gewoon doorblijven gamen. >:)

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Ja, daar is over nagedacht, maar rook uit een rookmachine is op waterbasis en laat een plakkerig laagje achter wat weer stof en warmteafvoerproblemen met zich meebrengt. Misschien vanuit een aparte afgesloten bak in je kast naar buiten laten komen...

Of iets met krijtpoeder en fans proberen... :)

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
of een dubbele wand maken aan de kant van je window.. hier kun je met vanalles aan de gang, rook, water, van die vage mist dingen

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

probleem bij een rookmachine is dat die dingen gigantisch heet worden. Verder wil je de rook (die enorm vet is) niet door je kast blazen, geeft echt een smerige drap op alles!
Fubar heeft die dingen gemaakt/schoongemaakt/verbouwd/getweaked, wel cool maar niet handig met PC's

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.