Ik begin me af tevragen of het niet mooier zou zijn om bij het maken van een raam in je case de achterkant van het plexiglas (licht) te schuren waardoor je een mist effect krijgt. Ook krijg je niet dat de inhoud duidelijk zichtbaar is en de lamp zelf ook niet wat een beetje meer mysterieuzer overkomt.
Als voorbeeld geleend uit een topic van Oliviertje

Zoals je ziet ligt de lamp onderin waardoor je naar boven toe een lichtafname hebt.

De lamp onderin is duidelijk zichtbaar.
Hmm, dat brengt me op een ander idee. Heeft iemand al wel een een rookmachine in de kast gebouwt. Dat kun je tijdens een lan-party op een knopje drukken, waardoor er rook uitkomt. En dan met een strak gezicht gewoon doorblijven gamen.
Als voorbeeld geleend uit een topic van Oliviertje
Zoals je ziet ligt de lamp onderin waardoor je naar boven toe een lichtafname hebt.
De lamp onderin is duidelijk zichtbaar.
Hmm, dat brengt me op een ander idee. Heeft iemand al wel een een rookmachine in de kast gebouwt. Dat kun je tijdens een lan-party op een knopje drukken, waardoor er rook uitkomt. En dan met een strak gezicht gewoon doorblijven gamen.
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."