[IE] Dialoogvenster "bestand opslaan" verschijnt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik heb de search gebruikt maar kon niets vinden.

Ik heb sinds een poos met IE het probleem dat het dialoogvenster "bestand opslaan" bij de meeste bestanden niet meer verschijnt.
In plaats daarvan slaat hij het bestand automatisch in een tijdelijke map op en opent het bestand. (meestal een zip bestand (ik gebruik winrar, kan het daar misschien aan liggen?))

Heb ik misschien een instelling aan gezet waardoor bestanden automatisch worden opgeslagen en ik dat dialoogvenster niet meer krijg?

M.a.w. Hoe krijg ik dat dialoogvenster "bestand opslaan" weer terug?

P.S. Ik kan natuurlijk wel rechtsklikken en "doel opslaan als" selecteren maar ik wil toch graag dat dialoogvenster terug bij linksklikken.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

worden ze automatisch afgespeeld? Er is namelijk een optie waar je kan instellen dat bepaalde bestanden gewoon geopend worden zoals documenten en of pdf's, zoek eens even in je internet opties daar zal je het een en ander wel vinden.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Check eens in je Windows Explorer (verkenner), bij je map-opties.

Als je naar File Types gaat, dan kan je per extensie (bijv. .pdf) een vinkje zetten bij "Confirm open after download" (eerst ff op advanced klikken in W2K)

Succes

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:02
BtM909 schreef op 30 september 2002 @ 12:44:
Check eens in je Windows Explorer (verkenner), bij je map-opties.

Als je naar File Types gaat, dan kan je per extensie (bijv. .pdf) een vinkje zetten bij "Confirm open after download" (eerst ff op advanced klikken in W2K)

Succes
Net geprobeerd maar het helpt niet.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Zie topic:
[rml][ winxp] na service pack rare download melding[/rml]

Zelfde probleem + tijdelijk oplossing