[cd-rw]Hoe grote hoeveelheid branders te testen?

Pagina: 1
Acties:

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 10:48
Vandaag krijg ik op mijn werk iets van 150 hp cd-bakkers binnen en ik vroeg me af of er software of een manier is waarmee ik snel en gemakkelijk die dingen kan testen. (ik heb al op google en in de search gekeken)

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 19:19

Paladin

Play Ball!

nero ondersteund multiple recorders oftewel bouw er 6 in en gooi in alle en cdtje en fikken maar. of bedoel je dat niet?

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Freek
Nou nee, ik bedoelde eigenlijk of die dingen niet iets van een zelftest of iets dergelijks kunnen doen.

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 19:19

Paladin

Play Ball!

als het goed is hebben branders dat wel maar daarvoor zal je ze toch echt moeten inbouwen staat dan in de handleiding philips heeft het wel

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Zijn het ook echt 150 verschillende types die je moet testen op snelheid ?? Of moet je ze gewoon testen of ze het nog doen ?

Mother, will they like this song?

• Freek
Nee het zijn allemaal de zelfde (denk ik) maar het gaat er alleen maar om of ze het gewoon nog doen.

Verwijderd

Ik denk toch dat je een cd'tje moet branden om te testen of ze goed werken.

• Freek
Ik heb ze nu hier voor me staan, en ik heb nero infotool gedownload maar die laat alleen maar de dingen zien die zoiets support. Maar zolang ie dat doet en geen herrie maakt vind ik het wel best :)
Pagina: 1