Toon posts:

Verschil TwinView en nView?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de laatste Detonator drivers (40.xx) gebruik voor mijn GeForce4 MX440 en ik kloon het beeld met nVIEW naar mijn TV krijg zonder problemen mijn dektop op de TV te zien.
Maar zet ik dan even een filmpje aan op mijn pc, dan krijg ik gewoon een zwart beeld op de TV in de WMP/MicroDVD/PowerDVD venster. Het maakt niet uit of het filmpje gemaximaliseerd is of in een venstertje. De TV als primary device gebruiken is een optie, maar dan heb ik geen filmbeeld meer op de monitor.

Doe ik hetzelfde met (exact de zelfde instellingen) de wat oudere Detonator drivers die nog met TwinView werkten heb ik dit probleem niet. Ik krijg dus bij het klonen dan filmbeeld zowel op mijn monitor als op de TV.

De grote vraag is hoe krijg ik dit weer voorelkaar met de 40.xx drivers. Wat is er voor verschil tussen TwinView en nView? Ik zou toch graag de 40.XX drivers gebruiken, omdat deze een behoorlijke performance boost geven.

Verwijderd

Check even wat andere detonator topics, oa Nieuw : Detonator 40 ervaringen deel 2 aub, je probleem is al wat vaker besproken ;)

Dit topic is gesloten.