Toon posts:

Forte Agent loopt elke keer vol, Oplossing?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk op nieuwsgroepen met forte agent 1.91. Gaat prima :) behalve als ik veel ophaal. Zodra ik een nieuwsgroep heb waarvan het *.dat (in de map data)bestand groter is dan 2Gig, omdat ik attachements opgehaald heb, geeft het programma aan dat ik niet meer kan ophalen :'( .
Nu los ik dat op door de gehele groep er uit te gooien (unsubscribe) en daarna weer op te halen maar met mijn P1 pc kost dat nogal wat tijd.
Bestaat er een andere manier om dit op te lossen want ook met het deleten van de berichten met de attachements schiet ik niks op. :?

Verwijderd

Jawel, Newsbin Pro gebruiken :9

Verwijderd

Of als je iets gedowload hebt met forte het daarna uit het bericht te gooien, dit doe je door recht te klikken op het betreffende bestand en daar delete body te kiezen

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:41
Gewoon [gedownloade] messages selecteren en DEL drukken :)

[ Voor 0% gewijzigd door Battle Bunny op 30-09-2002 12:28 . Reden: + [gedownloade] ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 12:10

CAP-Team

XBL: CAPTeam

updaten naar 1.92.. ik meen dat de database grootte in die versie vergroot is naar 4 GB.. (maar dat zal wel alleen met NTFS kunnen)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

wat dacht je er van om alle attachments gewoon te saven BUITEN agent? In Agent is dat erg inefficient. Je slaat binaries dan op in 'tekst' vorm. Dat is al snel 30% groter en het maakt je vreselijk kwetsbaar voor database corruptie

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik heb een beetje hetzelfde probleem als ik die posts weggooi wordt de map niet echt kleiner...iemand een oplossing?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31

bartaa

Battlefield

Je hebt de optie "compact databases", probeer deze eens......

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 12:09
Group - Default Properties - tabblad : Receive files - checkbox aanvinken : After Saving an attachment, remove it from the message.

(denk ik)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Je kan ook aanzetten dat 'oude' berichten vanzelf na xx dagen worden verwijderd. Dat staat trouwens standaard aan. Op iets van 14 dagen. Dan kan je op je gemak kijken wat je nodig hebt. De attachements saven en de rest verdwijnt vanzelf. Lees de help documenten eens. Er zal een wereld voor je open gaan. BTW je loopt 2 versie achter. 1.93 is de huidige versie. En 2.00 is aangekondigd

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Wekkel
  • Laatst online: 19-09 11:10

Wekkel

De downloadkoning

Wat al eerder is aangegeven, beslist de functie "after saving an attachment, remove it from message' aanvinken. Doe dit voor al je subscribed groepen en het leven is weer mooi :)

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01

shades

huh ?

edit: laat maar, was al gemeld..

[ Voor 73% gewijzigd door shades op 12-04-2003 23:26 ]

https://k1600gt.nl

Pagina: 1