dos capture tool

Pagina: 1
Acties:

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
weet iemand nog een goeie screen capture tool voor dos (freeware als het kna). ik kan er namelijk nergens een vinden :(
ik wil nl. screenshotsd van de windows 2000 installatie maken....

Verwijderd

Werkt printscrn niet gewoon?

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ja, probeer dat 's ff

• efan
  • Niet online
ja, maar die print het niet direct uit (gaat trouwens ook niet want de printer is op het netwerk...) maar ik zoek dus eigenlijk iets dat onder dos draait (TSR ofzo) en de printscreens wegschrijft in een bmp,gif of jpeg ofzo. zodat ik ze later in een word document kan invoegen.

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:21
Ik gebruik zelf altijd een VM (Virtual Machine) voor dat soort dingen.
Kun je direct 1 en ander editen op de masterbak.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Verwijderd

Met een 30 dagen licentie van VMWare (draait dan wel op Windows/Linux) kun je heel mooi screenshots maken van een installatie van een OS. Zo heb ik mijn slackware-8.1 review ook gemaakt.

• SuperSchenk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:48
ik had vroeger een programma van jasc (makers van oa paint shop pro) dat heette doscap.exe Misschien dat die nog ergens te vinden is.

en na even zoeken vond ik deze http://www.daimi.aau.dk/~jesperf/Pcxdump/wheretoget.html misschien heb je hier wat aan.

[ Voor 0% gewijzigd door SuperSchenk op 30-09-2002 17:06 . Reden: nog wat gevonden ]

• efan
  • Niet online
thx aapje_18! ga hem eens proberen (ziet er al wel goed uit in ieder geval, veel handige functies enzo voor dos)
Pagina: 1