DIe zag ik dus ook

.
Alleen kun je beter met de PSC 1315 gaan, die is een generatie nieuwer, maakt namelijk gebruik van de zogenaamde HP Photoret IV Technology, en is zowaar even duur als die van de aldi, welke nog gebruikt maakt van de PhotoRet III technology
_JGC_ schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:52:
Persoonlijk zou ik voor een van de 3 canons gaan.
Als het je echt om de kosten van de inkt gaat: origineel zijn die canons niet al te duur per hervulling, maar alternatief heb je voor 2 euro een vervangend patroon, daar kom je met je eigen potjes, inktspuiten en keukenrol of kranten om de rotzooi op te ruimen niet eens aan. Genoemde canon's gebruiken voor zover ik weet allemaal dezelfde patronen.
Aha, mja..misschien haal ik anders maar geen All-in-One, maar een gewone printer. Die Canon iP4000 lijkt me wel wat, was volgens consumentenbond het beste, ook qua inktverbruik (heeft dus gescheiden inktcatridges)..maarja, aanschafprijs daarentegen is weer stuk hoger.
Btw, dat gebruik van alternatieve inktpatronen (dus Wecare etc) vind ik nie echt wat. Heb hier een Canon i320 staan, die na een paar maanden nadat ik Wecare catridges ben gaan gebruiken, alleen nog maar Rood/Roze print!
@Hieronder: Wel beetje erg duur...voor mij dan...
En dat Wifi-zooi gebruik ik toch nie..
[
Voor 60% gewijzigd door
Yellowneck op 13-03-2005 22:13
]