Toon posts:

Vlek op beeldscherm (NEC FP955)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds deze week een nieuw beeldscherm, de NEC FP955.. :*)

Nu valt het me sinds vannochtend op dat ik in het midden van mijn scherm een vlek heb... :(

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/vlek.JPG

Het valt vooral op met een witte 8ergrond. :/
Ik d8 eerst dat het aan de buitenkant zat, maar na een hoop poetsen zit het er nog... :'(

Weet iemand van jullie hier of ik hier wat aan kan doen, of moet ik hem laten maken... :?

Heb eigenlijk geen zin om mijn nieuwe scherm meteen weer kwijt te zijn, maar dit is ook niks....

plz some advise.. ;(

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Als ie aan de binnenkant zit zou ik terug gaan.... Weet je het echt zeker dat het niet aan de buitenkant zit, dus dat een heel licht laagje van je glas eraf is ???...
Voel eens met je nagel heel voorzichtig. Want bij scahe moet je echt snel terug anders geloven ze jou niet, zit ie aan de binnenkant zou ik hem gewoon omruilen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het vlekje zit echt aan de binnenkant van het glas... :'(

Heb al een mailtje gestuurd aan computerland.. ;(

Verwijderd

jah echt mee terug gaan, is niet goed zo, hoop voor je dat je nog een andere krijgt

Verwijderd

Als je vind dat het niet kan zou ik teruggaan, dit is heel moeilijk zelf te repareren.

Verwijderd

Topicstarter
Het valt niet heel erg op, maar ik laat hem denk ik toch maar ophalen.
Hij is nl nog geen week oud.. ;(

thnx for tha advise.. :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb gehoord dat er voor de tft scherm het kapotte bleed scherm stikkertjes zijn zodat je een stikkertje kan plakken over de rode/ groene kapotte pixel..
misschien is er ook iets voor jou nec schermpje :D

maaruh why computerland.. duurt alleen maar langer.. ennuh had je scherm dan meteen vrijdag meegegeven aan iiyama :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik denk zelfs dat dat computerland begint te mekkeren: "Maar meneer Oeloe, u heeft ON-SITE garantie, dat betekent dat wij niks meer met u van doen hebben als het gaat om uw monitor. Bel NEC maar, het nummer staat in de gebruikshandleiding en anders... tja... jammer"

offtopic:
Ik wil ook zo'n stickertje! :+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2002 20:17 . Reden: mijn off topic commentaartje ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil hem ook helemaal niet naar computerland brengen... :o
Dan moet ik weer helemaal naar A'dam. :/

Met ophalen bedoelde ik ook ophalen door NEC.. ;)
ReseTTim schreef op 30 september 2002 @ 16:48:
[...]
...ennuh had je scherm dan meteen vrijdag meegegeven aan iiyama :D
;(

Nuh, dit is een NEC..
2 gare beeldschermen in 1 week, 't moet niet erger worder... :'(

(afgelopen week ook al een iiyama terug gestuurd, voeding maakte een hoge pieptoon...) :(
Pagina: 1