Toon posts:

[Printer]Toner vraagje!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje ivm met de toner van een 'HP color LaserJet 4600' (kleurenlaserprinter) nu moet ik nieuwe toner bestellen, alleen moet ik voor elke kleur een apparte toner kopen?

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 22:18

themaxter

Bugged..

Dat is afhankelijk van het model, ik heb ook een kleurenlaserprinter, die heeft apparte toner voor elke kleur (cmyk, 4 dus)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

staat dat niet in de handleiding ?
Of kijk anders voor specificaties op de website van HP

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
- Handleiding N/A
- Specificaties HP Site, niks over toner..

Google, online shops zie ik wel allemaal toner's voor apparte kleuren, maar ik vraag me af of er niet een zogenaamde all in one toner is..

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik vrees dat je voor iedere kleur (4 in totaal) een aparte toner zult moeten kopen. 'k Weet ook niet waarom HP dit zo opgezet heeft, maar het ruikt verschrikkelijk naar geldklopperij. ;)

4 toners heb je nodig en het vervelende is, is dat Viking (www.viking.com) geen compatibele toners heeft. (Alleen voor de HP LaserJet 4500 staan daar toners op de website.)

Toner nummers: C9720A, C9721A, C9722A en C9723A.

Waarschijnlijk is de printer zo opgezet dat er ook geen 4-in-1 oplossing voor is, hardware matig gezien.

-- == Alta Alatis Patent == --

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:54
Er was toedertijd nog geen technische oplossing voor om alle drie de basiskleuren tegelijker tijd op het papier te zetten. Tegenwoordig kan dit proces wel in een stap uit worden gevoerd. Deze printers zijn dan gelukkig ook een stuk sneller dan vroegere 4-fase kleurenlaserprinters.
Doordat het papier vier maal door een toner heen moet gaan, hoor je steeds het verwarmingselement verschuiven lang de diverse kleuren en uiteraard begint ie met zwart. Daarom gaat deze ook op volle snelheid.
Je kunt toch in de printer zien hoeveel toners er in zitten? Ook het nummer staat op de toner, dus zo moeilijk moet het niet zijn lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog een vraagje, ik heb me echt suf gezocht, ik moet weten hoeveel pagina's er met een toner van een HP Color Laserjet 8550 geprint kunnen worden.

Documentatie: nee
Google: nee
Verscheidene online shops: nee
HP site: nee
Ten einde raad: ja..

Wie weet dit toevallig/?

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Laserjet 8500 / 8550 series:

zwart: 17.000 pag.
Cyaan, magneta en yellow: 8.500 pag.

bron: viking

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Pagina: 1