Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

telefoon nummer KPN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik ben nou ongelogen waar al een half uur aan het zoeken op het i-net, om achter het telefoon nummer van de KPN afdeling business ADSL te komen.
Ik kom er niet uit.
Weet iemand dit toevallig?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

0800-mxstream
wordt je vanzelf, of doorgeschakeld, of je vraagt het nummer :)

Ey!! Macarena \o/

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat telefoonnummer zul je nergens vinden omdat de zakelijke variant van ADSL een white label dienst is. De afhandeling gaat alleen maar via de wholesales (ISP's), de KPN heeft maar één rol en dat is het aansluiten van de lijnen. :)

Hoe ik dit weet? Kijk maar in mijn profiel, ik heb zelfs meegeholpen aan het opzetten van de dienst een kleine anderhalf jaar terug. :)

Wat je nodig hebt is een telefoonnummer van IAS of Epacity.
RaZ schreef op 30 september 2002 @ 11:09:
0800-mxstream
wordt je vanzelf, of doorgeschakeld, of je vraagt het nummer :)
Dat is niet zakelijk, dat is het nummer voor de consument. :P

Hé Arjo, ik heb een tijd geleden met jou een emailwisseling gehad, gaat dit toevallig over hetzelfde probleem?

Check your mail. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 21:00
[hierboven weten ze meer dan ik] ;)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat over de afstand tussen m'n aansluitpunt en de centrale.
Ik kan deze nergens achter halen, ook niet op die ene website.
En ik heb al met isp's gebeld, maar deze weten dit ook niet, en dan moet ik bellen met de KPN

• bazs2000

bazs2000

Arjo, mail even jouw telefoonnummer naar mijn hotmailbox, dan zal ik de lijn morgen even meten omdat ik nu thuis zit en dus niet veel kan. :)
Dit doe ik nu voor één persoon, ik wil niet dat mijn mailbox ondergesneeuwd raakt met vragen van mensen die hun lijnlengte willen weten, dat soort mail wordt niet beantwoord.

Verwijderd

Topicstarter
bazs2000 schreef op 30 september 2002 @ 11:57:
Arjo, mail even jouw telefoonnummer naar mijn hotmailbox, dan zal ik de lijn morgen even meten omdat ik nu thuis zit en dus niet veel kan. :)
Dit doe ik nu voor één persoon, ik wil niet dat mijn mailbox ondergesneeuwd raakt met vragen van mensen die hun lijnlengte willen weten, dat soort mail wordt niet beantwoord.
bas is oké, olé olé :P

ik stuur het je met de mail, ik ben nou bezig m'n mail aan het ophalen, maar het duurt ff, iemand waarschijnlijk een grote mail gestuurd :P

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 23:23

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

bazs2000 schreef op 30 september 2002 @ 11:10:
Dat telefoonnummer zul je nergens vinden omdat de zakelijke variant van ADSL een white label dienst is. De afhandeling gaat alleen maar via de wholesales (ISP's), de KPN heeft maar één rol en dat is het aansluiten van de lijnen. :)

Hoe ik dit weet? Kijk maar in mijn profiel, ik heb zelfs meegeholpen aan het opzetten van de dienst een kleine anderhalf jaar terug. :)

Wat je nodig hebt is een telefoonnummer van IAS of Epacity.

[...]
Dan ben jij dus een van de vogels die een beroerd werkende afdeling hebt opgezet ;). Mijn .... wat een ellende we met die afdeling hebben gehad...

he topic starter, mail me maar even, ik moet hier nog ergens de interne nummers hebben van die afdelingen.... 8)

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

Topicstarter
Gompy58 schreef op 30 september 2002 @ 12:05:
[...]

Dan ben jij dus een van de vogels die een beroerd werkende afdeling hebt opgezet ;). Mijn .... wat een ellende we met die afdeling hebben gehad...

he topic starter, mail me maar even, ik moet hier nog ergens de interne nummers hebben van die afdelingen.... 8)
ik ben er al ongeveer uit.

Bas werkt idd bij de KPN, maar is 1 van de weinigen daar die niet lui & beroert is. :)

no offence to bas :P

• bazs2000

bazs2000

Gompy58 schreef op 30 september 2002 @ 12:05:
Tja, er waren in het begin wel wat kinderziektes ja. :+
Maarja, als je je bedenkt dat er een hele dienst in minder dan 2 jaar van de grond is gekomen dan vind ik het wel een hele prestatie. :P
Njènjènjè, ik was lekker eerder. :+

Pagina: 1