Vraagje S@NL-> DPC@SETI

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
Hey

Ik zit nu bij S@NL maar omdat ik al zo lang hier op got zit , en dit forum leuker beter etc is, wil ik graag hiero beginnen. ik heb al een subteam aangemaakt voor gozers uit me klas.

Bij S@NL was het zo dat je een S@NL account moet hebben en als je in dat account dan je Seti@home email adres in vult, dan verbond ie de stats zeg maar.

Maar hier moet ik een account aanmaken, maar dat linkt dan niet met mijn geregde adres bij seti@home!

Snapt iemand mij, en weet hoe ik dat kan doen?

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Verwijderd

Voor zover ik weet kan je hier je Seti account aanmelden bij DPC. Je account hier op GoT staat daar los van.

Welkom bij DPC, 't is fijn om te horen dat je het hier gezellig vind....en jammer dat dat S@NL een lid moet kosten (sometimes we gain, sometimes we lose..)

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36
de account die je nodig hebt en voor seti zijn 2 verschillende accounts. Het enige wat je hoeft te doen is je seti emailadres in een hitparade samen met het w8woord in te vullen. Ook hoeven de members van je subteam niets te veranderen.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

maar het is dus niet zoals bij S@NL dat je hier een subteam kan aanmaken van aparte accounts bij berkeley ( de fictieve teams zeg maar) iedereen van jeteam zal op hetzelfde meeladres/ seti ID moeten flushen.

Van klussen krijg je grijze haren

• _DPC_Scorpion
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

je kunt ook gewoon alle losse accounts over zetten naar DPC

en die dan laten mergen ...dit is sinds kort mogelijk
bij DPC is het gebruikelijk dat iedereen onder 1 emailaddress flushed en zo een subteam vormd ipv dat er een apparte teampage is waar je meerdere seti-accounts samenvoegd tot 1 victief subteam

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
ik ben team founder op zeg maar koe@koe.nl en mijn leden moeten dan ook inloggen met de cli met koe@koe.nl?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

japz, allemaal op dezelfde email ;)

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
maar, kan zegmaar user2 ook zijn aparte stats zien?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

op dit moment nog niet, maar ik ben bezig met een script om subteammembers te onderscheiden. dit zal gebruik maken van setiqueue, php en mysql :)

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
hmm jammer,want dan blijf ik toch maar bij S@NL

• Stoomboot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 14:37
Je weet niet wat je mist :D

#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!

Verwijderd

Je kan ook gewoon je eigen setiQueue gaan draaien en daar dan de stats uithalen.

Maar kom bij ons!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:47:
Je kan ook gewoon je eigen setiQueue gaan draaien en daar dan de stats uithalen.

Maar kom bij ons!!
hum.......... werving en selectie is verboden op dit forum ;)

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
lol :P

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Tobiaz schreef op 30 september 2002 @ 17:05:
hmm jammer,want dan blijf ik toch maar bij S@NL
Reageer je nu niet 'n beetje te overhaast ?
Kijk eens op http://sequence.keyserver.org/mf0410_clients.html Dat zijn dan wel de stats van de MF, maar je ziet toch duidelijk de diverse clients per user, met voor elke client apart de score. Iets dergelijks is Sequence dus aan het maken om binnen een "subteam" toch stats te kunnen hebben. En dat schiet aardig op.
Uiteraard is dit niet hetzelfde als bij S@NL ... moet dat dan :?

• Rannasha
  • Laatst online: 14:30

Rannasha

Does not compute.

mwuhahah:
http://forum.seti-nl.org/showthread.php?s=&threadid=4590

en Tobiaz, waag het niet om bij S@NL weg te gaan :P

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Species5618, we leven in een vrij land hoor..... het staat iedereen vrij om DPC te joinen ( aleen DPC hoor ;) )

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:42:
Species5618, we leven in een vrij land hoor...
Had je dat linkje al gelezen?
Tobias is lid van S@NL.
Tobias wil met vrienden mee doen,maar die willen alleen DPC
Tobias wordt lid van DPC
DPC is kut,
Tobias wil weer naar S@NL
Daar mag best even kommentaar op geleverd worden, zeg ik })

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

in mijn opzicht beter kwijt dan rijk, als ie niet even kan wachten op de werkzaamheden die Sequence in zijn vrije tijd uitvoert, met betrekking tot de personal stats (ik ben erg benieuwd) en dan nog op het S@NL Forum de DPC kut noemt, dan krijg ik toch mijn twijfels.

maar goed het is jammer, maar we kunnen natuurlijk wel effe kijken wie nu precies zijn vrienden zijn >:)

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:42:
[...]

Species5618, we leven in een vrij land hoor..... het staat iedereen vrij om DPC te joinen ( aleen DPC hoor ;) )
Maar psychologische intimidatie mag toch gewoon :?

Verwijderd

Ik vind dit dus geen stijl van Tobiaz... Nu weet ik zeker dat over het algemeen Seti@NL ons als goede concurrentie beschouwd, maar om nou zó een ander team af te zeiken, vind ik geen stijl... Slechte beurt voor Seti@NL, een klein commentaar van mede-Seti@NL'ers tegen Tobiaz is hier wel op zn plaats, vind ik...

By the road, ik vind Seti@NL wél goede collega's, concurrentie is altijd gezond!!

• ColdRain
Hier bij DPC zijn er tenminste nog stats. >:)
Bij S@NL al meer dan 24u niet meer lees ik zonet: "Zoals enkelen van jullie al hebben gemerkt, zijn sinds vanmiddag de statistiekenpagina's van onze website niet meer bereikbaar." :P

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

ColdRain schreef op 30 september 2002 @ 20:23:
Hier bij DPC zijn er tenminste nog stats. >:)
Bij S@NL al meer dan 24u niet meer lees ik zonet: "Zoals enkelen van jullie al hebben gemerkt, zijn sinds vanmiddag de statistiekenpagina's van onze website niet meer bereikbaar." :P
:'(

Maar na vannacht zijn de uber-stats er weer :)

Verwijderd

een klein commentaar is al geplaats, ook door SETI@nl ers we moeten gewoon met elkaar omgaan als conulega's strijd is goed, maar elkaar helpen is beter.

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

JAA! laten we fuseren :P

[ontopic]
Zoals tussen veel teams in S@H, is de relatie tussen DPC en S@NL erg goed, laten we dat vooral zo houden. We zijn tenslotte met z'n allen nog altijd Nederlanders :)

• ColdRain
Species5618 schreef op 30 september 2002 @ 21:28:
We zijn tenslotte met z'n allen nog altijd Nederlanders :)
Ben je daar wel zo zeker van ? :X :9

• TFHfony
  • Laatst online: 15:53

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:22:
Ik vind dit dus geen stijl van Tobiaz... Nu weet ik zeker dat over het algemeen Seti@NL ons als goede concurrentie beschouwd, maar om nou zó een ander team af te zeiken, vind ik geen stijl... Slechte beurt voor Seti@NL, een klein commentaar van mede-Seti@NL'ers tegen Tobiaz is hier wel op zn plaats, vind ik...

By the road, ik vind Seti@NL wél goede collega's, concurrentie is altijd gezond!!
Nou... Geen slechtge beurt voor S@NL hoor. Dit is gewoon 1 user die wat onzin uitkraamt. Daar kan je niet S@NL voor verantwoordelijk houden.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

Ik twijfelde al toen ik het opschreef... Mijn excuses, zo bedoelde ik het niet.. Slechte beurt voor Tobiaz, zullen we dan maar zeggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 11:20:
Voor zover ik weet kan je hier je Seti account aanmelden bij DPC. Je account hier op GoT staat daar los van.

Welkom bij DPC, 't is fijn om te horen dat je het hier gezellig vind....en jammer dat dat S@NL een lid moet kosten (sometimes we gain, sometimes we lose..)
En ik begon nog wel zo voorzichtig :)

Het staat eenieder vrij om zijn / haar eigen team te kiezen. Er mag echter wel iets meer respect worden getoond...

Suc6 met de rest van je teamleden Tobiaz....misschien tot ooit. En het aanmelden mag dan misschien iets anders in zijn werk gaan dan bij S@NL, maar we hebben beide onze goede eigenschappen.

Verwijderd

Species5618 schreef op 30 september 2002 @ 21:28:
We zijn tenslotte met z'n allen nog altijd Nederlanders :)
Gelukkig is dat niet waar >:) ;) Nietwaar ColdRain ?

edit:
Hmm, ik zou beter eens leren om eerst eens verder te lezen voor ik op die reply ram, ColdRain was me zelfs al voor :P

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

ColdRain schreef op 30 september 2002 @ 21:29:
[...]

Ben je daar wel zo zeker van ? :X :9
mkay, plus een paar wannabe's dan :X

Verwijderd

wannabe's? nooit!

Verwijderd

_DPC_Scorpion schreef op 30 september 2002 @ 11:33:
je kunt ook gewoon alle losse accounts over zetten naar DPC

en die dan laten mergen ...dit is sinds kort mogelijk
bij DPC is het gebruikelijk dat iedereen onder 1 emailaddress flushed en zo een subteam vormd ipv dat er een apparte teampage is waar je meerdere seti-accounts samenvoegd tot 1 victief subteam
Vraagje, hoe kan ik twee accounts juist mergen? Ik zoek dit al maanden!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Je kan het proberen. Ze zijn er niet happig op. Zorg ervoor dat er niets meer binnen komt op de account die je wil retiren. Als je gelijkende mailadressen hebt (of liever exact dezelfde) heb je ook meer kans. Accountnamen op elkaar laten lijken (zoiets van dikkie1 en dikkie2 ofzo) en dan een mailtje sturen. Het is Graasland en Division Eindhoven op zo'n soort manier gelukt.

Succes!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Oh oh oh, wat een gedoe toch allemaal weer! :)

/me houdt van alle DPC'ers! :> :+ ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 09:20:
Oh oh oh, wat een gedoe toch allemaal weer! :)

/me houdt van alle DPC'ers! :> :+ ;)
En wij houden van Rickman..... O+ O+

:P

• ColdRain
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 10:56:
En wij houden van Rickman..... O+ O+
:P
Bij wijze van bloedoffer :+ heb ik vanmorgen m'n eerste seti accountje (Registered on: Mon May 17 12:45:29 1999 UTC) overgezet van DPC naar S@NL :) (geen paniek, 1 (één) result :z) Maar nu moet ik nog tot 15u10 wachten voor hun database wil updaten .... pfff zo "gestroomlijnd" vind ik die aanmeldingsprocedure toch niet hoor |:(

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 13:50
En toch had ik je graag bij DPC gehouden!!!

Verwijderd

Coldrain heeft nog wel een /SETI accountje dacht ik zo,

En voor wat betreft de merge poging van Dikkie,

Het is Graasland inderdaad gelukt, in navolging van Division Eindhoven,
(met de vermelding dat dit al weer een tijdje terug is)

ik weet niet welke accounts je wilt mergen, maar probeer een mailtje te sturen naar Berkeley, met een duidelijk motivatie, en een duidelijke omschrijving wat je precies wilt.
uiteraard alles in het Engels :)

• ColdRain
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:51:
Coldrain heeft nog wel een /SETI accountje dacht ik zo
Ja hoor :)
Ik zweef ergens op plaats 53 ... maar na vrijdag zal dat wel een stukje hoger (lager?) zijn :o

Verwijderd

ColdRain schreef op 01 oktober 2002 @ 12:13:
Bij wijze van bloedoffer :+ heb ik vanmorgen m'n eerste seti accountje (Registered on: Mon May 17 12:45:29 1999 UTC) overgezet van DPC naar S@NL :) (geen paniek, 1 (één) result :z)
Mooi. Strategie noemen we dat >:) Zodra we in de buurt van Seti@nl komen kan ColdRain dan weer naar DPC komen zodat we over Seti@nl gaan ;) :P :P

Verwijderd

Ik vind het een mooi gebaar ColdRain, heb je nog dankbetuigingen van hun kant ontvangen? Want het moet wel gewaardeerd worden natuurlijk :)

Enne.._piranha_...ik denk dat dat accountje zeker net dé druppel is die ons daar overheen helpt :P

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Is het btw vrijdag flushen? TCF heeft er dan ook nog zo'n 150 klaar staan.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 20:36:
[...]

Mooi. Strategie noemen we dat >:) Zodra we in de buurt van Seti@nl komen kan ColdRain dan weer naar DPC komen zodat we over Seti@nl gaan ;) :P :P
Ik bedenk net iets:
zou leuk zijn dat je (net als bij een spaarrekening) er rente over zou krijgen :9

Maar goed... just me and my mind..

last.fm

• ColdRain
ColdFusion schreef op 01 oktober 2002 @ 21:58:
Is het btw vrijdag flushen? TCF heeft er dan ook nog zo'n 150 klaar staan.
Yep ... vrijdag moet je doorspoelen :P
Maar ik zou willen voorstellen dat iedereen dit pas doet na 2u 's nachts (dus ergens vrijdag overdag is ok) zodat ook de stats bij Seti@Work juiste getalletjes vermelden.

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:22:

IK vind dit dus weer typisch een GOT/DPC antwoord. Alleen maar zieken. Ik zeik helemaal geen teams af! Ik vind dpc gewoon KUT maar ik wilde seti doen met vrienden die alleen maar DPC wilden. Die het ook niet snapten. Dus lijkt me dat die site niet duidelijk is. Ik blijf gewoon lekker bij S@NL. Mijn mening ik VIND dpc ook KUT. zo? Jah nu zeik ik jullie af ja.. nu wel...

edit:
Dit forum is wel beter/mooier etc, en ohjah dit is persoonlijk niet voorheel DPC, nu wel persoonlijk jah...

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:47

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Tobiaz schreef op 02 oktober 2002 @ 20:09:
[...]

IK vind dit dus weer typisch een GOT/DPC antwoord. Alleen maar zieken. Ik zeik helemaal geen teams af! Ik vind dpc gewoon KUT maar ik wilde seti doen met vrienden die alleen maar DPC wilden. Die het ook niet snapten. Dus lijkt me dat die site niet duidelijk is. Ik blijf gewoon lekker bij S@NL. Mijn mening ik VIND dpc ook KUT. zo? Jah nu zeik ik jullie af ja.. nu wel...

edit:

Dit forum is wel beter/mooier etc, en ohjah dit is persoonlijk niet voorheel DPC, nu wel persoonlijk jah...
Sorry hoor maar met dit soort taalgebruik kun je maar beter wegblijven. :r
Als je dit soort uitlatingen doet op een forum dan kan je verwachten dat hierop gereageerd gaat worden en dan gaat editten dat het niet algemeen bedoeld wordt maar wel persoonlijk, daar voel ik me ook aangesproken op. Iemand met een beetje niveau zou doet dit soort uitspraken niet en aan "kleine kindertjes taal" hebben we niks aan. Ga jij maar eens mooi in een hoekje staan en leer maar eens hoe je je gedragen. :X

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
jah blaat :(

Iemand maakt mij eerst uit voor wee tik ehet wat omdat ik DPC afkraak. dat deed ik niet, maar jullie moeten gewoon niet zo zeiken en dus ga ik daar wel op antwoorden want ik laat niet zo over me heen lopen, cappies?

Verwijderd

Tobiaz schreef op 30 september 2002 @ 11:01:
Hey

Ik zit nu bij S@NL maar omdat ik al zo lang hier op got zit , en dit forum leuker beter etc is, wil ik graag hiero beginnen. <KNIP>
Tja, als je hier dan ook gewoon gezegd had dat je eigenlijk niet wilde, maar het alleen deed vanwege je "vrienden"........ik heb maar één advies; GROW UP! :O

|:(

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Oke, kunnen we nou weer ophouden hiermee. Iedereen heeft z'n mening gegeven, en daar valt toch niets meer aan te veranderen. Laten we dit draadje gewoon rustig laten zakken naar onderen.

Deal?

Mooi.

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
oke oke

Hey ik voelde me een beetje aangevallen, exuse mois :)
Ik neem het allemaal wel terug, en GOT is ook top hoor! ook met DPC!

Sorry? :?

Verwijderd

Species5618, ik heb helemaal geen moeite met je...en vind het leuk dat je hier komt posten (dat meen ik serieus)....

Maar jij maakt hier niet de dienst uit.

Verwijderd

Tobiaz schreef op 02 oktober 2002 @ 22:41:
oke oke

Hey ik voelde me een beetje aangevallen, exuse mois :)
Ik neem het allemaal wel terug, en GOT is ook top hoor! ook met DPC!

Sorry? :?
Hmm...een beetje laat, maar goed. Wij zijn de beroerdste niet :)

Apology's accepted.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2002 22:46 . Reden: 1p...2p...volgens mij zo :) ]

Verwijderd

Zo zie ik het graag ! En nu terug liev allemaal O+ :P
Owja, en grazen als gekken natuurlijk >:) :+

[edit]
Behalve die gasten van Seti@nl uiteraard; die mogen ook rustig aan doen ;) :P

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 13:50
Tobiaz niemand zit op je postings te wachten, dus vermaak je waar je je wil vermaken, maar laat iedereen in zijn eigenwaarde. Bij voorbaat dank.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
van beledigingen aan wie dan ook geadresseerd zijn we hier niet gediend. Weest allen gewaarschuwd, overtreders worden in het aquarium met _piranha_ gedumpt!

We spend our years as a tale that is told

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Topicstarter
hmm bied ik me excuses an is het bij sommigen nog niet goed.. zeg dan niks

[ Voor 0% gewijzigd door Tobiaz op 03-10-2002 22:13 . Reden: typo ]

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 14:33
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 07:28:
[...]
Vraagje, hoe kan ik twee accounts juist mergen? Ik zoek dit al maanden!
Daar ben ik idd ook op zoek... Ik heb wel iets gevonden op Seti -> account settings wijzigen. Of je nieuwe emailadres dan een bestaand Seti-adres mag zijn, dan weet ik dus niet. Ik durf het ook eigenlijk niet te gokken. Wil ook mijn WU's niet kwijt.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Pagina: 1