Toon posts:

Branden cd K3

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben 18 jaar en heb de cd van K3 gekocht voor mijn zusje. Nu wil ik graag een
"RESERVECOPY" maken, omdat ik het zonde vind om haar de orginele cd te geven.
Het is mij nog niet gelukt de cd te kopieren omdat er zo'n BMG beveiliging op zit.

Weet iemand een programma, waarmee ik deze cd kan kopieren??

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 11:00:
Ik ben 18 jaar en heb de cd van K3 gekocht voor mijn zusje.
[..]omdat ik het zonde vind om haar de orginele cd te geven.
[..]
Uh? Je koopt een CD voor je zusje, maar je wilt die niet geven?
Jij heb die K3 voor jezelf gekocht, maar je zusje wil hem ook wel. Komt veel geloofwaardiger over >:)

Ey!! Macarena \o/

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

goh wat kom jij geloofwaardig over ;)

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

RaZ schreef op 30 september 2002 @ 11:02:
[...]

Uh? Je koopt een CD voor je zusje, maar je wilt die niet geven?
Jij heb die K3 voor jezelf gekocht, maar je zusje wil hem ook wel. Komt veel geloofwaardiger over >:)
Ik vind dit een subtiele manier om te vragen hoe je een Beveiligde audio cd moet branden...

Verwijderd

Op google staat e.e.a. over het branden van beveiligde CDs. Daar kun je ook vinden welke beveiliging 'Verliefd' gebruikt. FF zoeke dus ;)

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-03 15:07
tja benjaminben, je gaat over de paden van de wet! maarja, een reserve copy mag je altijd maken volgens de wet, maar je mag geen kopieen voor broertjes en zusjes maken, alleen voor je zelf en je ouders. (zo staat het er echt). Het zou namelijk via je zusje naar andere kunnen gaan, (je mag alleen dingen geven aan de mensen boven jou in de stamboom)

maar even ontopic.
Moet je gewoon even met een proggie de beveiliging uitlezen en dan met clone XL (via clone cd) even de cd toosten

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik dacht dat je ook best een CD mag geven aan je buurman, zolang je er maar geen geld voor ontvangt ? Of is de wet alweer aangepast ?

Mother, will they like this song?

• Phrenic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2025
Je kan ook Feurio proberen. Is een brand programma speciaal voor audio cd's en claimt ook copy-protected audio cd's te kunnen back-uppen (zie de version history 1.64). Het is gratis (shareware zonder tijdslimiet) en het is eenvoudig in gebruik. Gewoon de feurio cdwriter opstarten en branden maar.

Hang loose and let the funk ride...

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Celmis schreef op 30 september 2002 @ 11:10:
maar even ontopic.
Moet je gewoon even met een proggie de beveiliging uitlezen en dan met clone XL (via clone cd) even de cd toosten
Clonecd heeft inderdaad normaal geen enkele moeite met kopieer-beveiligingen. (maar je cdbrander moet wel clonecd ondersteunen... of andersom.. :? :P)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:13

mr_petit

opperprutser

tja benjaminben, je gaat over de paden van de wet! maarja, een reserve copy mag je altijd maken volgens de wet, maar je mag geen kopieen voor broertjes en zusjes maken, alleen voor je zelf en je ouders. (zo staat het er echt). Het zou namelijk via je zusje naar andere kunnen gaan, (je mag alleen dingen geven aan de mensen boven jou in de stamboom)

maar even ontopic.
als hij zijn zusje op de 'enter' knop laat drukken (wat het proces in gang zet) mag het weer wel 8)7

"man is not truly one, but truly two,"

• Y0ur1
  • Niet online

maar even ontopic.
Die maker van die cd gaan over de paden van de wet. Je betaald ook voor een kopie van die cd voor eigen gebruik, en dat wordt nu onmogelijk gemaakt! Asociaal is het

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

ja pcies! clone cd is the way to go! kopieer ik al mijn K3 cd's mee ;) :+

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:13

mr_petit

opperprutser

YT-Croc schreef op 30 september 2002 @ 15:44:
[...]

Die maker van die cd gaan over de paden van de wet. Je betaald ook voor een kopie van die cd voor eigen gebruik, en dat wordt nu onmogelijk gemaakt! Asociaal is het
niet helemaal....
de fabrikant is net zo vrij om beveiligingen aan te brengen als jij bent om cracks/tooltjes daarvoor te gebruiken die dat weer ongedaan maken.

Pas als het niet meer aan de redbook standaard voldoet mag het niet meer als 'cd' verkocht worden.

"man is not truly one, but truly two,"

Verwijderd

plextor cd brander en clone cd is de perfecte combinatie om alle beveiligde cd's in te lezen en te branden

• chevy78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2004
feurio progje downloaden.
enis het een goede cd ??? HAHAHA

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-03 16:46

vinnie1908

Appel != peer

Anders kan je het met een linuxbak ook wel doen. Daar schijnen progjes voor te zijn (waar ik nu de naam kwijt van ben) die alles branden. Die zien ook de laatste randjes van de cd en kennen allerlei trucjes om beveiligingen te omzeilen.
Het is mij nog altijd gelukt met clone-cd onder XP overigens

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:14
Gewoon autorun uitzetten en met EAC die audiotracks rippen, heb hier zelf ook MP3s staan

Verwijderd

offtopic:
* wat als zijn zusje nou eens een jaar of 4 is. Kinderen gaan niet echt voorzichtig om met spullen! Ik kan me best voorstellen dat hij een backup wil.

Volgens mij hoort dit in [SA].

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je zit hier fout en wel om de volgende redenen

1) we doen niet aan dit soort vragen
2) zulke vragen horen in SA
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.