vage mod
[This space is for rent]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
wel leuk bedacht
Verder wel een leuke case...
Het is ook een beetje vervelend als je die biertjes daar eenzaam warm ziet worden, en eerst je kast moet openschroeven om erbij te kunnen
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
een XP 1000+ overclocked to 2400+The initial setup was an Athlon XP 1000+ overclocked to 2400++ under the six-pack.
The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!
Verwijderd
Dat is idd een goed idee. op 5 graden, idiaalShakespeare2000 schreef op 30 september 2002 @ 14:59:
Kunnen ze niet beter een koelbox modje maken? Blijft het bier en de proc op temperatuur!
Verwijderd
een XP1000?executor schreef op 30 september 2002 @ 14:54:
Dit lijkt me best wel een onzinverhaal
[...]
een XP 1000+ overclocked to 2400+. Het is maar wat je wil geloven
XP begint toch pas bij 1500+?
Kun je nagaan hoe vaag dit is
Leuk verhaaltje hoor, maar zit'ie nu zn cd-rom speler te koelen of zie ik dat verkeerd?
Maar stel nou dat je toch een vapochil hebt... en je hebt (te) warm bier...
* FragFrog noteert alvast rekening te houden met bier-houder als'ie nog eens met phase-change gaat klieren
Volgensmij als je daar je biertje wil drinken is die gewoon warm. Ik drink zelf geen bier maar weet wel dat warm bier niet te zuipen is
Ik zie dat dat over warm bier al een aantal keer is gezegt
Verwijderd
Het is gewoon een geintje...Conclusions: with the current state of the computer industry, unfortunately, beer cannot be used as the ultimate cooling solution due to the very rapid rate of the coolant depletion. However, we are optimistic that if the brewing industry could finally agree on the Beer-over-IP standard (for instance RFC5150) this cooling solution would be more realistic.
En ik heb ergens een case gezien daar zat een gat in met op de bodem een pelt (met of zonder maakte niets uit voor OC bij die gast) en daar kon je flesjes bier in zetten...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
zelfs met een extra plusje.Sa1 schreef op 01 oktober 2002 @ 13:07:
wow , das me echt een topoverclock prestatie ... zo man van een xp1000+ naar een 2400+![]()
![]()
al gezien?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814