[JAVA] Struts & Tomcat

Pagina: 1
Acties:

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 09:37
Ben bezig met Struts onder Tomcat 4.0, maar nou komt het voor dat er soms een fout zit in een JSP, maar in plaats van dat er een foutmelding wordt gegeven (in de browser of de console van Tomcat), krijg ik nu een hele lege pagina. Hij komt wel door de Action-class die ervoor zit, want als ik een kale JSP probeer (alleen een header en footer include) dan werkt het wel.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de foutmelding wel te zien krijg? Het debugt op deze manier namelijk vrij moeilijk.. ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Banaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 09:37
Kan zo snel daar even niks vinden. Heb ondertussen wel een tussenoplossing gevonden. Toch altijd opvallend dat je pas ergens aan denkt als je de vraag aan iemand stelt (of dat nou irl is of op een forum). Er wordt namelijk nog wel gelogt naar file.

Maar daardoor veranderd eigenlijk mijn vraag, want nu wil ik graag weten hoe ik foutmeldingen i.p.v. naar een log alleen, ook op de console kan tonen.

En terwijl ik bezig was met deze reply las ik al op een newsgroup dat dit een nieuwe feature is van tomcat v4.1.9. En helaas is dit niet uit te schakelen :(
(tenzij je een nightly build gaat draaien, en dat wil ik niet).

Dus helaas, dan maar telkens bladeren in een logfile. Wat mij betreft kan deze gesloten worden.